TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Blitt artig og kjent med flere som venter barn nr 4 her :) Har dere tenkt på hva bil dere skal kjøpe??
på'an-igjen? Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg venter nr 4... Har 3 barn fra før på snart 13, 12 og 10. (gutt, jente, jente) og venter en liten gutt i februar:) Vi kjøpte oss en 7 seter mitsubishi Pajero under planleggingsfasen:) Fortell mer om deg da:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Vi venter også nr 4,har to jenter (13 og 17) og en gutt på 2 fra før. Vi har bestemt oss for ikke å bytte bilen ut enda. Er så sjelden vi alle er borte med bil samtidig,alikevel,så... Og vi bor på en så liten plass at vi ikke trenger bilen for å komme oss fra a til b.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har 3 barn på 3, 6 og 9 år... ( jente-gutt-jente) og antageligvis jente denne gangen også... Har termin 6 dager før min yngste datteres 4 års dag, så jeg håper på å få litt før termin.... Vi har ikke helt bestemt bil enda, venter med å kjøpe enda... har ikke råd for øybelikket... har flyttet i nybygget enebolig
nick_317069 Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 jeg venter også nr 4 i slutten av januar.har 2 jenter og en gutt fra før og venter gutt denne gangen.har kjøpt oss en renault grand espace 7 seter bruktbil. jeg er 28 år fra florø gift i 7 år
Venter nr 4 i April :) Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg venter også nr 4 Jeg har barn på 2, 16 og 18 år fra før, og venter nr 4 i april De største er såpass store, at de sjelden er med oss i bilen, så hos oss blir det ikke bytte av bil
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Svarer her også jeg:o) Vi venter nr 4 vi og:o) Har termin i begynnelsen av mars. Bil er det store dilemma her.. Har også sett på Mercedes vito og Caravelle. Er liksom ikke helt for 7-setere i stasjonsvogn, får jo ikke plass til noe som helst annet. Hvor kommer dere fra? Vi bor i akershus, nettopp kjøpt nytt hus hvor vi kan få 5 soverrom når vi innreder 2.etg. Godt jeg har en handymann:o) Og hvor gamle er dere? Jeg er 30 og min mann er 37. Vært gift i 11,5 år.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg bor rett nord for Bergen, og er snart 29 år, min mann er 35 år.. Har kjent hverandre hele livet, men sammen i 13 år og gift i 6 år
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #9 Skrevet 17. oktober 2009 Nr 4 på vei her også,har gutt 18,gutt 8 og jente 6 fra før:-) Har allerede to stasjonsvogner i hustanden(volkswagon passat og audi A4)så jeg tror nok vi skal greie oss med det.Sjelden vi er alle i en bil også,og må vi kjører vi to. Er 37 og fra akershus her og..:-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2009 Glemte og si at jeg har termin på kvinnedagen, 08 mars 2010 hehe..
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 17. oktober 2009 #11 Skrevet 17. oktober 2009 Hei. Vi venter nr. 4, og har foreløpig termin 30.april Har en gutt som nettopp har fyllt 4 og tvillinger på 15måneder fra før! Så her blir det fire barn i løpet av 4,5år... Får noe å henge fingrene i Vi venter nå på vår nye Caravelle lang type med 7 seter. Regner med at vi får den i begynnelsen av november. Ville heller ikke ha 7 seter i en vanlig stasjonsvogn/litt lengre bil, da jeg syns den siste seteraden blir altfor nærme bakluken. Og vi blir avhengige av å få med oss en vanlig og en tvillingvogn når vi skal på tur Da blir det godt med stooooor bil!!
4 ♥ Skrevet 17. oktober 2009 #12 Skrevet 17. oktober 2009 Hei:-) Har jente 13, gutt 9 og jente snart 5 fra før. Venter nr 4 i begynnelsen av april:-) Vi har vært sammen i 15 år og bor i MidtNorge. Vi er 33 år begge to. Bil ja, vurderer chrystler grand voyager... men har god tid enda. Tenker mest på vogn jeg:-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. oktober 2009 Har nettopp kjøpt meg en fin brukt Brio Sing vogn m/ bagdel og sportsvogn del... Er super fornøyd, den er lett å kjøre og tar liten plass i bilen :)
ayaah Skrevet 18. oktober 2009 #14 Skrevet 18. oktober 2009 Venter nr 4 med ny mann. Vi har et litt spesielt forhold, har dessverre ikke tenkt å flytte sammen foreløpig, men vi er sammen om dette på et vis. Jeg er 40, han 34. Jeg har jenter på 6, 11 og 13 fra før, han en sønn på 9. Nå blir det GUTT, og det blir en stor forandring for meg og søstrene! Har endel utstyr liggende heldigvis, manglet barnesete men det får vi låne. Det vi mangler er først og fremst KLÆR, jeg har fem hundre rosa trøyer liggende, hehe, men det skal han få slippe å bruke... Har nesten ingenting som passer for gutt. Så tenker vi å bytte bil begge to... og det kommer til å SVI for meg, jeg må ta opp et saftig billån og må betjene det med MYE lavere inntekt i permisjonstiden.... Faren klarer seg alltids. Jeg har ikke helt bestemt meg men det er Verso eller Touran som ligger høyest på lista...
ayaah Skrevet 18. oktober 2009 #15 Skrevet 18. oktober 2009 ...og termin er 10. feb og det er 7-seter jeg skal ha ja!
1 høne i haneflokken-født Skrevet 18. oktober 2009 #16 Skrevet 18. oktober 2009 venter gutt nr 4, 19 januar 2010 vii har en toyota hiace 6 seter, guttene fra før eg 2,5 7 og 9 år gamle, så vi slipper å kjøpe ny bil heldigivs
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #17 Skrevet 18. oktober 2009 Vi venter nr 4 i mars 2010 (-: Har gutter født i 2005,2006 og 2008 fra før (-: Vet ikke kjønnet på fjerdemann, men jeg tror sikkert det blir en gutt... (-: (-: Jeg er 35 år. Vi kjøpte ny bil etter nr 3 som er helt super. Det er en Volkswagen Multivan med 7 seter. Den ligner på en Caravelle utenfra. Kan anbefales!!! Kjekt at det er flere her med mange barn
Nillo Skrevet 19. oktober 2009 #18 Skrevet 19. oktober 2009 Vi vente 4 mann i april. Har tre gutter fra før, og skal nå få en liten til som ikkje var planlagt Men vi gleder oss likevell! Kjører touran, og håper vi kan beholde bilen, men er redd det kan bli trangt...
monkri mamma til 4 Skrevet 19. oktober 2009 #19 Skrevet 19. oktober 2009 vi venter nr 4 den 5 mars. har ei jente på syv og to gutter på 6 og 3 år. vi har en caravelle og d er 6 seter, så vi slipper å bytte bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå