Gå til innhold

ville dere kjøpt ny voksi pose til en 2åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om jeg må ha en bedre pose til soving i vogna i barnehagen. nå har jeg en fleec pose men den er ifølge barnehagen litt for åpen så de vil ha ett tepper over i tillegg. men jeg er litt redd dette blir for klamt..:S

så jeg lurer på og kjøpe en voksi pose i stede for.. og når jeg har sett litt på de så forelska jeg meg helt i de me pingvin mønster i foret.. ser de koster 1700 på flust og det frister veldig.. men det er mye penger for en pose som kun ska brukes til soving i barnehagen... kanskje det er like greit me en brukt.. men... kunne jo gitt det som en stor del av jul og bursdags presangen da.. (blir 2år i desember)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte nylig Troller Igloo - pose til min 2 åring.

Den er helt super!

Synes voksien begynte bli for kort.

Skrevet

Vi kjøpte den posen til sønnen vår i fjor vinter og brukte den hele vinteren da. Han ble 2år i juli. Han har brukt den et par uker i barnehagen nå også, men nå kommer vi nok til å kutte ut at han sover på dagen helt, hvertfall stort sett. Hvis du tror 2åringen din kommer til å sove på dagen hele denne vinteren også, så syns jeg det er en god investering.

Det kan jo hende det kommer flere barn som kan bruke den (det gjør det her;-) ) og det er jo både en stor og en liten pose i et, så den passer fra de er nyfødte til de er 6år, hvis de trenger en sovepose hvis de skal sove borte/i telt el. Hvis du ikke får flere barn, så er det jo bare å selge den på finn.no eller til noen du kjenner, så får du igjen en del av pengene.

Skrevet

kommer til å bruke posen jeg har til toåringen.. ikke voksi, men ette eller annet merke.. har armer som han kan stikke hendene ut.. genial

Skrevet

Hvis du er lur så går du på sportsbutikken og kjøper en jr sovepose som kan brukes til han/hun er 130 cm lang.

Skrevet

jeg tror nok snuppa kommet til og sove på dagen hele vinter og en god stund til. har litt søvnvansker. men i barnehagen kan hu sove en god stund så da er det jo godt me en god pose...

Skrevet

Rekner med det er voksi urban du mener. Kjøpte nettopp til minsten på 17 mnd, og er så langt veldig fornøyd. Kjøpte til 1598,- tror det var på www.baby-huset.no. Fritt tilsendt! Bare 100 kr mer enn trollerposen. Har den gamle voksi, som vi hater, så denne er genial.

Skrevet

nei tenkte på sånn gammeldags voksi pose. voksi classic. men har tenkt på voksi urban og så men føler den er jo omtrent like åpen som den jeg har. kanskje jeg må en tur på baby huset og ser.. det er like i nærhet her så...

Skrevet

Ettersom du snakket om pingviner inni, så regnet jeg også med at du mente voksi urban, det er den vi har:-) De vanlige voksiene vet jeg ikke hvordan er i lengde, men de tror jeg hvertfall ikke det er noe vanskelig å selge på nett i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...