Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt tett i nese og hals..Har brukt otrivin og saltvannsdråper,null hjelp i de:(Har noen råd?Klarer ikke sove/ slappe av

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener ikke å skremme,men tror ikke du skal bruke Otrivin når du er gravid! Men jeg er ikke sikker...

Har du sjekket om du har feber-kanskje det hjelper med en paracet? Jeg ville ha kjørt på med saltvannsløsning. Hjelper etterhvert- Også drikke masse.

Skrevet

Uff ikke noe særlig,noe jeg prøvde en gang va sånn nesehorn,m saltvann. det hjalp mer enn. saltvannsspray. hjelper kanskje å prøve,men du får i allefall ha god bedring ;)

Skrevet

Om du er høygravid kan du ta bringebærbladkapsler. I tillegg til at det er bra for livmor og modning ble iallefall min nese som ny!!!

Skrevet

Ring føden eller legevakten og spør hva du kan ta for nesa!

god bedring!

Skrevet

Som noen nevnte her; kjøpe et nesehorn på apoteket og fyll det med lunket saltvann som du blander selv. Da har du litt større mengder og dessuten tyngdekraften som hjelper deg.

Jeg bruker det i stedet for nesespray og har gjort det i mange mnd. Man kan bruke så mye man vil og det hjelper. Man skal vel være litt forsiktig med Otrivin, i hvert fall over lengre tid. Jeg fikk anbefalt en annen nesespray da jeg var på apoteket. Husker ikke helt hvilken. Men skal uansett ikke brukes mer enn en uke. Saltvann og nesehorn kan man bruke helt ubegrenset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...