Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Oppdaget små hvite mark i avføringen til minstemann tidligere idag, men rakk ikke å kjøpe kur før apoteket stengte. Nå sliter han med å sove stakkar, plages nok veldig av de hersens krypene! Noe jeg kan gjøre for å bedre det for han? Og får man fortsatt Vanquin(?) på apoteket? Sist jeg kjøpte fantes bare Vermox, og det er fra 2 år og oppover.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Hvis du har en liten enganssprøyte, kan du fylle den med lunkent vann og skylle ut markene som er i endetarmsåpningen. De driver og legger egg, og det er det som klør. Jeg har gjort dette på meg selv (!) og barna flere ganger når vi ikke har fått sove pga kløing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå