lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Han har begynt å si det nesten hver dag. Men det er vanskelig å vite om det klør, eller om det er vondt, eller om han bare sier det for å få opppmerksomhet. Noen ganger vil han at jeg skal klø, noen ganger har han faktisk sagt au når han feks har satt seg ned på potta. og idag har han feks sagt: jeg har litt vondt i ryggen, kan du holde meg i hånda.. da satt vi i bilen. etter han har lagt seg på kvelden kan han rope au au, og når vi kommer ned så sier han at han har vondt i ryggen, men vil feks også ha vann osv. så om det er en måte å få oppmerksomhet på eller ikke er vanskelig å avgjøre. Har nevnt for helsesøster før at han virker litt øm i rompa på en måte, løfter liksom opp rompa ved bleieskift når vi tørker han i rompa, og reagerer som at det er ømt/vondt, men han er ikke rød eller sår. men det er ikke alltid han gjør det.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2009 ingen som har opplevd noe lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå