Gå til innhold

Hvor tunge/lange er deres babyer?


Maia&Mathias <3

Anbefalte innlegg

Lillegutt er en stor baby som veide 10240gram for ett par dager siden. Har ikke målt han på 3 uker men da var han 73 cm lang. Så lang og tung med andre ord, men selvfølgelig helt perfekt! :)

 

Hva med deres babyer? Er så gøy å sammenlikne synes jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi er også stor. Lenge siden vi var på kontroll, men på vår noe upresise vekt er hun 9.4 kg og hun er vel litt over 70cm. Skal på kontroll på tirsdag så da kan jeg komme med mer nøyaktig oppdatering ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 5 mnd kontroll for litt over to uker siden, og da var Lillegutt 7630 g og 69 cm. Synes han er stor og tung jeg! Men han er lang ifht vekta. Vokst 20 cm siden fødselen. Regner med han er tyngre nå, for vi har innført et grøtmåltid til etter kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Idag har vi vært på helsestasjonen og fikk veid og målt han på nytt. De vitale målene er nå 74,5cm lang og 10515 g tung! :) Lillegutt er 7mnd neste uke. Må innrømme at jeg synes det var litt deilig at han ikke hadde gått opp mer enn 295gram på litt over 1mnd... Selv om han ikke er så utrolig rund så er han jo rimelig tung å bære på.... ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er nå 6 mnd og 21 dagen og veide på onsdag 7300 og er 71 cm lang, langt og lett barn. Det andre barnet mitt på 2 år 1 mnd har også altid vært lang og tynn

 

Gøy å se hvordan de vokser opp :) .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...