Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 hvilke vintersko kjøper dere til barna? nettsider? priser? flere par pr. barn?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 ingen som har kjøpt,har erfaring med div typer sko?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Kjøpt Viking Gore-Tex. Virker bra, vi er fornøyde så langt. Kostet kr 699,-. Ville ikke kjøpt sko til barn på nettside, er en fordel å ta med barnet i butikken så han/hun får prøve ordentlig. Han er forresten 17 mnd.
The Bad Gal Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Kjøper ikke sko til jenta på nettet, vil prøve de på foten hennes før jeg kjøper, det er kjempeviktig.' Men, har kjøpt Ecco gore tex til henne, samme sort som hun hadde ifjor. hun fyller 2 år snart. Skal også kjøpe Kamik-sko(tror jeg, må prøve først), som er mer fora og sikkert litt varmere, samt kjekke på skittent slapseføre. Blir vel kanskje et par Uggs-lignende sko også, sånn til "finbruk" og slikt, men ikke til ren utelek.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 jeg har også problem med å finne sko til mine barn, de er 5,5 og 3 år, å har svært varme føtter... jenta mi blir svette i cheroxn med kun bommulssokk/bukse innafor... vanskelig valg ja... cheroxn puster jo ikke da,en årsak til at hun blir våt innen fra... hadde sorell i fjor,fungerte ganske bra,men ble svett innant i fra da oxo... hvilke sko puster best?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Kjøpte noen viking gore tex sko på eurosko i helgen , de kostet 699 ,- og virker veldig solide. Hun er 21 mnd nå ...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har kjøpt viking gore tex til min datter. Kjøpte dem på XXL til 599, de hadde noen andre viking goretex til 499 (100 kr avslag) også, men synes de virket litt stivere. Lette og gode sko xxl.no
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 ecco. Lette og gode vintersko til 699,-. Passer best for føtter som ikke er så brede. Viking-skoene passer best for brede føtter....sa dama på skobutikken:) Ellers har jenta støvletter til penbruk. Begge skal snart få cerrox, har ikke fått somla meg til å kjøpe det enda...
eggstokk Skrevet 20. oktober 2009 #10 Skrevet 20. oktober 2009 Jenta her 20 mnd, og vi har kjøpt Ecco gore-tex til 699, og Slusher cherrox til 299. Kjøpt for en uke siden, så har ikke så mye erfaring med dem enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå