Gå til innhold

huff og skuff :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 3 dager over termin i dag, ble strippa på termin dagen men ser ikke ut som det har noe spesiell effekt denne gangen. når jeg ble strippa med ho første mi så kom ho to dager etter, altså så fødte jeg 3 dager etter termin,men med nr 2 nei den vil ikke ut i det hele tatt. :( så er litt skuffa og deppa, trodde ikke at man skulle gå så lenge over med nr 2,var litt for optimist gitt.ingen kjærring råd har funket heller.

den såkalte slimproppen gikk i går da,men ingen rier. jeg vil ha SMERTE nå hehe :)

syte syte klage klage fra meg i dag :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj-det høres så kjedelig ut å gå over tiden. Misunner deg virkelig ikke.

Sender en klapp på skulderen og regner med at det sikkert skjer noe snart. :)

Men jeg bare må spørre-hvilket kjerringråd har du prøvd? Hva med bringebærblad te eller kapsler-har du prøvd det? Hva med sex-har hørt at det funker bra også(behøver ikke å svare på akkurat det siste spm da!:))?

Jeg har termin 9.nov-så jeg har ikke no hastverk. Flytter i morra,så tulla mi må gjerne vente litt til før hun kommer. :)

Men om jeg skal gå over tiden,så er det greit å lese om hva du og de andre som har gått over har prøvd! :)

Skrevet

Huff, skjønner deg godt eg!

Er to dager øve terminen idag, og ingen tegn til fødsel.. Trur slimproppen har gått, men det er det! Og har visst 1 cm. åpning (nåke eg visst har hatt ei veke)

Har ingen spesielle plager foruten om smerte i ryggen, men er så lei av å vente.. Han skulle jo komme 14. oktober..

Her har vi prøvd alt av kjærringråd eg har komt over....

Sex, sterk mat, kanel, turer osvosv., men dinna babyen liker seg i magen, uten tvil om det !

Er førstegangs så er vel vanlig med overtid, men synes det er så kjipt!

Like skuffa kvar natt når eg våkner og det fortsatt ikkje er tegn til fødsel!

Men vi er jo heldige og ikkje minst FLINKE som har komt så langt! Ikkje lenge til vi er ferdige no! jippi!

Skrevet

det er veldig kjedelig,:( takker for klapp på skulderen :) sitter her nå å tar tiden på de vonde kynnerene mine nå, veldig uregelmessige ennå, ligger med 8-15 min mellom hver. så jeg håper virkelig at det er starten på noe :) men vi får se.

jeg har ikke prøvd alt av kjærringråda da, bare noen, jeg har spist annanas,kanel,vaska hele huset flere ganger,sterk mat og så har jeg blitt strippa av jordmor da. sex er ikke aktuelt om dagen,orker rett og slett ikke hverken jeg eller han, jeg med dårlig bekken og han med prolaps i ryggen, det går dårlig i senga hehe :D

du får ha lykke til med flyttingen, hver forsiktig, har ei venninne som fødte før tiden rett etter flytting ;)

Skrevet

vi får smøre oss litt mere med tålmodighet, er ikke så uvanlig å gå over med første mann og tydeligvis andre man for meg hehe. så jeg å har kommet med det at babyen har det altfor godt i magen ;)

ønsker deg lykke til, tvi tvi at det skjer noe snart på oss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...