Gå til innhold

Stakkars jenta mi! *FRUSTRERT*

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neste fredag er jenta mi hos sin far (reiser dit på onsdag, blir til mandag). Da er det FN-markering i bhg, og det har hun gledet seg til siden i fjor, fordi det er hennes gruppe (skolebarna) som skal selge varer og ordne med kaker og slikt til foreldrene.

Jeg foreslo for henne at hun kunne komme fra pappaen den morningen, være med på arrangementet, også kunne jeg kjøre henne hjem på ettermiddagen. Da går han jo glipp av kanskje 1 time samvær med henne, siden hun er hos alle andre på dagtid torsdag og fredag...

Men tror dere det gikk da? Nei.. for han hadde jo tross alt ordnet med barnevakt den dagen (og alle andre dager) så det gikk ikke. Jeg tilbø meg å kjøre, hente og kjøre igjen, men nei..

Så nå har jeg et stk noget knust 5åring som prøver å finne positive ting med at hun ikke får blitt med :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva?

NÅ kjenner jeg at x`en din er en jævla dott som bare motarbeider sine egne barn og deg!

Møkkamann!!

Skrevet

Skriver under den, dronningen!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det kjente du først nå? :o)

Det er ikke første gang jeg tilbyr meg å kjøre hit og dit fordi jenta faktisk vil delta på ting altså, men det er samme svar hver gang. Nå sa jeg tilogmed at hun kunne komme på tirsdag til han, for at de skulle få litt "ekstratid" for det de liksom går glipp av den ene timen på fredag, men nei... passa han dårlig.

Skrevet

skjønner ikke han at han ikke straffer deg men henta si... arg.

Skrevet

Fytti katta, ring han opp igjen og fortell hvor mye han sårer datteren sin med å si nei til dette... spiller det noe rolle for han da??

Tviler på at barnevakten blir kjempeskuffa om han/hun ikke får passe akkurat da..

Hjelpes, kjenner jeg blir kjempesint her... Sliter litt med sånne dumme småting med xn jeg også, som irriterer meg kjempemye!!

Skrevet

Fy faen, jeg blir så sint! :-(

Stakkars, stakkars jenten din:-(

Så utrolig dårlig gjort å la sitt dårlige forhold til deg gå utover datteren sin:-(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det har jeg sagt lenge Misti... men han gjør alt for å irritere meg (hvilket han jo klarer) men det er jo jenta det går utover. Godt vi kjørte bil når hun ringte fordi jeg felte faktisk mange stille tårer når hun hjerteknust sa "mamma... jeg får ikke lov av pappa...." også ble hun helt stille, stakar.. :(

Skrevet

Nei tenk, jeg har kjent det lenge men tenkt at jeg skulle være overbærende iom at det faren til barnet ditt. Men nå måtte jeg bare!

(Var egentlig litt deilig å skrive noe stygt!)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Frk Luremus, det nytter ikke å ringe han, for så fort han skjønner at vi skal "prate om noe" legger han bare på. Så det orker jeg ikke nå, det er fredagskveld og jeg vil ikke ødelegge resten av helga fordi han skal trykke meg ned i søla...

*Skulle ønske hun kunne flytte langt langt vekk*

Skrevet

Får hjerteinfarkt jeg av han der eksen din.. stakkars lille jente..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er faren til barnet mitt, derfor må jeg svelge så jævla mange kameler.. ikke rart jeg er feit :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er noe herk! Merkelig at jeg ikke har fått grå hår..

greeeit, så har jeg flytta fra han og "tatt fra han barnet sitt", men det var det jeg gjorde, våren 2006.... og han har forsura hverdagen vår ever since...

Skrevet

Har du ikke fått grått hår av den fyren der til nå kommer du aldri til å få grå hår jente...

Han kan ikke tenke sånn, herregud. Jeg hadde klikka på han.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, nå fikk du meg hvertfall til å le :o) Du har nok et poeng...

Jeg klikka på han jeg også, tidligere.. nå orker jeg rett og slett ikke å ta meg bryderiet, fordi jeg har så tynn hud at jeg ikke kommer til å få sove på 1uke... merkelig hvordan så dumme mennesker kan ha så stor innvirkning på meg altså :(

Skrevet

Kjenner du barnevakten? Og har et greit forhold til ham/henne? Kanskje du kunne ha tatt det opp med h*n? Forklare situasjonen til barnevakten, og spørre om ikke hun og lillejenta i det minste kunne dra til barnehagen noen timer? Hvis det kan la seg gjøre?

Synes uansett synd på frøkna di. Det kan ikke være lett for henne.

Skrevet

Kan du la henne ringe til ham og spørre om hvorfor hun ikke får gå på dette? Han slenger vel ikke på røret når det er datteren sin som ringer?

Skrevet

Off, skjønner deg så godt, man blir så motløs også når ingenting hjelper..

Etter som jeg har forstått av innlegg før så har du jo egentlig gjort ALT for å få han til å forstå også..

Blir så trist på lille jenta di sine vegne..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aner ikke hvem som passer henne, det er forskjellig etter hvem som har tid. Men nei, jeg snakker ikke med noen av hans familie eller venner..

Alva, det var hun som ringte for å spørre, men han sa bare nei...

Skrevet

Men hvis han strengt talt har barnevakt for henne den dagen, så er det jo uansett ikke han som mister tid med henne...

Han sparer jo faktisk penger (hvis barnevakten får betalt da) hvis han slipper barnevakt for henne den dagen...

Jeg hadde i tilfelle dratt å hentet henne uansett jeg da hvis faren ikke var der...

Skrevet

Jeg hadde faen ikke gitt meg på tørre møkka på det der var jeg deg. Har ikke du et ok samarbeid med samboeren til eksen din? Snakk med henne, eventuelt så gir du dotten en grundig overhøvling verbalt ute av syne og høreavstand for unger og andre folk. Sånt finner man seg ikke i, viktig for unger å få delta på slike ting som de har gleda seg til, en ting om de blir sjuke, men sånt som samvær ol. kan flyttes, ordnes og du har jo en enkel og grei løsning. Han skal tydeligvis bare være vrien og vanskelig, og han driter i om det går utover ungen sin, fy faen for en forbanna selsentrert egoist av en møkkamann. Slike man får lyst til å røske balla av, for så å hoppe på dem.

Pardon banninga, men slike ting får denne megga her til å koke og syde.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jammen jeg vet jo ikke hvem som passer henne :( Hun vil antageligvis være hos denne barnevakten fra 7-16, så om hun da er i bhg til 17 isteden koster det han en halv kalori.

Problemet er bare at det var vårt (jentas) forslag, og da går det ikke no matter what..

Greit med banninga Sjefsmegga, det er fortjent. Jeg skulle så ønske jeg hadde ork og guts til å ta han skikkelig på dette her. De skulle på noe greier på onsdag da, som jentungen gleder seg til nå. Jeg vet jo at hun ikke kommer til å bære noe nag til han pga dette, men hvorfor ikke la hun få ta del i små gleder lissom?

Haff

Skrevet

Få barnehagen til å ringe han da vel... Og si at dette er noe dattera hans har gledet seg veldig til...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tanken streifa meg.. men det har skjedd mange ganger at hun går glipp av morro i bhg pga samvær (dog ikke ting som hun syns er så gøy som dette da), men de sier bare at det er sånn det er, og prøver heller å fortelle jenta mi om morsomme ting dem kan gjøre når hun er der...

Skrevet

Kjenner jeg koker på dine og jenta dine sine vegne..

Jeg hadde sikkert bare dratt og hentet henne og dratt med henne på dette arrangementet, men det er meg..

Får helt vondt av stakkars lille jenta som gledet seg til dette,.:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...