Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen vasketips?

bodyen er full av avføring, og kan jo bare bli vasket på 30grader, og fikk ikke vekk flekkene. Det er snakk om "morsmelk-avføring"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at Zalo skal fjerne bæsj på ulltøy

Skrevet

Den kan helt sikkert vaskes på 40 grader, så lenge du bruker ullprogram og ullmiddel. Jeg vasker alt ulltøy på 40 grader, alltid!

Zalo er dessuten en hit...

Skrevet

En god regel når man vasker er at flekker som ikke er borte før man putter ulltøy i maskinen blir ikke borte etterpå heller. Gå på en helsekost å spør etter gallesåpe. Dette er flekkfjerning egnet på ull. Legg ullklær i bløt med milo en times tid. Deretter gnir du såpestykket rett på de flekkene du vil fjerne, gni til flekken er borte, skyll og vask i maskinen som vanlig.

Skrevet

takk for tips, kal kjøpe gallesåpe i morra :)

Skrevet

1.Skyll ulltøyet i lunket vann.

2.Spray på med vanish.

3.Legg tøyet i bløt.kok opp vann.(må ikke røres,da krymper tøyet)

4.Etter 20 min kan du ta og skylle og gnikke tøyet i lunket vann med milo,og da er tøyet rent:)

Lykke til!

Skrevet

Zalo, det enkle er ofte det beste. Unødvendig med gallesåpe. Jeg har prøvd begge deler. Nå bruker jeg bare zalo på fettflekker og avføringflekker på ull, heldigvis slutt på sistnevnte her nå da.

Skrevet

Fukt flekken med vann, zalo på flekken, la virke i 30 min, skyll og vask deretter i maskin med milo eller annet man eventuelt foretrekker.

Skrevet

Zalo ja =)

Husk å skylle av, for som kjent så skummer zalo en del =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...