Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Syns det er så rart å lese om mange som lurer på om vannet har gått. Mange sier de opplever at trusa blir våt osv..og da får de som svar at de bør gå med et bind slik at en jm kan bedømme det på sykehuset. Jeg tenker da at det er like greit å bruke innlegg hver dag,jeg. I tilfelle noe skulle skje nå-så "ligger" det liksom i innlegget. Er jeg rar??
Kongeørna Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg bruker innlegg! Har forresten brukt det før graviditeten også, synes det er veldig hygienisk.... Har vennet meg til det, kunne ikke tenkt meg å gå uten innlegg i trusa. Allikevel skifter jeg jo truse hver dag (og er uten om natten).
*1+1=2 små* Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 men å ha et truseinnlegg "redder" deg ikke når vannet går:P Man bør bruke et nattbind når man skal sjekke om man har vannavgang....et truseinnlegg blir jo vått av vanlig utflod.
mammas skatter <3 Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 e må bruke innelgg for har så utrolig mye utflod....... no i d siste har den blitt veldig tykk og litt seig....... har ikke kunna gått uten innlegg....da har e måtta skifta truse mange gang for dag...... skulle nesten tro en merka om en lakk fostervann eller tissa litt på se eller om d e bare utflod.....men en oppleve utrolig mye nye ting me kroppen når en e gravid......
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg begynte med bind i går kveld ettersom jeg trodde at vannet begynte å gå. Det gikk nok ikke, og nå føer jeg at det vil være enklere å se på bindet om det går eller ikke.
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Er nok sant det at innlegg er vel litt i det tynneste laget om man llekker fostervann. Blir vel til at jeg går over til bind,men føler ikke at jeg har noe behov for det helt enda. Med forrige mann gikk jeg også med innlegg,men så ikke noe til slimproppen da. Vannet gikk med et "splæsj"-senga(!),så der var det ikke no tvil. Men har lest om så mange nå som lekker vannet,så det er greit å være forberedt på det også. Godt at det er flere som meg her inne,da. Føler meg ikke så rar da..hehe...
froeken Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 De som lurer på om vannet har gått er ikke i tvil om at trusa er våt, men om det er fostervann eller urinlekkasje. SLik startet min første fødsel og jeg hadde ikke peiling! Og truseinnlegg eller ikke, jeg hadde ikke sjans til å vurdere om det var det ene eller det andre... Men da jeg ringte føden den gang skulle jeg ta på et bind slik at de kuinne sjekke når jeg kom ned. De luktet på bindet, for de kunne heller ikke se hva det var, og bestemte at det var fostervann...
Sommerfugl82 Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg elsker libresse normal truseinnlegg - aldri en dag uten:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må bruke innlegg pga av mye utflod og noen urinlekkasjer i ny og ne. Er noen ganger det rett og slett lekker litt, uten at jeg rekker å knipe i tide. Litt plagsomt kan man si.. Men går uten når jeg er hjemme og noen ganger hvis jeg må kaste det jeg har på. Utfloden er jo skikkelig ille, er jo så mye og så tykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå