Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 snart skal mini legge seg.. og da skal jeg lage middag til meg og mannen. Vi skal ha Biff, pommes frites og saus. champ og brokkoli til namnam.. senere ikveld blir det vel litt snop og film titting Dere skal ha ikveld da ?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Mannen er å henter pizza på Jokerbutikken nå De har startet pizzautsalg i matbutikken, hehe;)
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Ost og kjeks ... med et deilig glass rødvin til (selv om man vel egentlig skal servere portvin til ost...). Også helt sikkert noen biter med skikkelig mørk sjokolade :-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 pizzautsalg på jokern ja.. hihi.. håper pizzaen er god da kos dere
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 ost og kjeks hørtes godt ut!! og gjerne vin!! Gleder meg til jeg kan ta meg et glass vin igjen
hippopotamus! Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har vært på ostehuset og kjøpt meg en club sandwich som jeg skal kose meg med:) Og litt brus og en stratosbar tenker jeg:)
LadyLuck & Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Ikke si det til legen min.. men i dag skal jeg ha salat og kylling med Cola til... Skal egentlig ikke ha salat (eller cola), men er så godt.. er jo evt jeg som blir dårlig i natt, men mener det er verdt det =)
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 LadyLuck & "GuttaBoys" : kose deg masse ! Håper ikke du blir kjempedårlig da!! skal ikke si noe til legen jeg. !
mirredutt Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Je klinker til med en ny oppskrift, burmesisk kyllingrett. Veldig spent. Skal spise når barna har lagt seg. Har tjyvstartet med et lite glass rødvin. Elsker fredager!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Taco skal vi kose oss med i kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå