Fjelljenten Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Er det vanlig å kjenne menstruasjonssmerter/eggløsningssmerter ca 5 dager etter el? Kan det være "festesmerter"? (Prøver å bli gravid) Noen med erfaring/synspunkter?
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, det er helt normalt. Det kan også komme en pitteliten blødning like før du forventer mensen, en såkalt festeblødning. Lykke til med prøvingen :-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Det kan være festesmerter... eller det kan rett og slett bare være pms. Hvem vet Må nok bare vente til du kan ta en test Jeg prøvde jo i 2,5 år før jeg ble gravid og hadde ulike "symptomer" for hver måned. Både smerter og ingen smerter. Da jeg ble gravid merket jeg ingenting (annet enn positiv test) før kvalmen kom kastet på meg i uke 6
Fjelljenten Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Takk dere :-) Det er utrolig hvor mye man kjenner av symptomer ja når man prøver. Og nå SKAL det ikke være mensen, jeg nekter. Har vært stress nok å få mannedyret til sengs hver dag i en hel uke, om jeg ikke må gjenta anstrengelsen neste måned. Og jeg vil ikke at den nye lille skal ha bursdag midt på sommeren heller. Det MÅ gå denne måneden :-)
Fjelljenten Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2009 Burde jeg helst holdt meg i ro i dag og de neste dagene for at det skal feste seg best mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå