Gå til innhold

Kjenner lite liv??!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Er i uke 16+1 nå og var på ul sist fredag,hvor jeg ble satt tilbake 3uker,men alt var bra med den lille antatte gutten i magen,han var bare litt liten så skal tilbake om 14dager for å få fastsatt termin;-) Merket liv en del ganger og det var MASSE liv og røre nedi der sist helg,men etter det har jeg i grunnen kjent lite liv og jeg er litt bekymret,bør jeg være det? Noen med erfaringer? jeg forøvrig 3gangs gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme med nr 1. Kjente endel liv rundt uke 17, men da jeg bar ca 19 uker forsvant det liksom igjen. Det var ikke uvanlig visstnok, bare at babyen snur seg og sparker innover og det kan vi ikke kjenne. Helt sikkert ikke mer dramatisk enn det. Du får sikkert se en livlig liten baby på ultralyd:) Jeg syns også det varierer veldig enda. Er 17 uker nå, men kjenner lite liv noen dager. Håper dette kan berolige deg litt:)

Skrevet

Det er jo fortsatt tidlig å kjenne liv daglig, så jeg hadde ikke bekymret meg så veldig om jeg var deg.

Men, som man alltid bør gjøre hvis man er litt redd: Ring lege og hør. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite:)

Skrevet

Det går nok bra, de har noen rolige dager også...

Men jeg opplever det motsatt, her er det aktivitet 24/7 siden jeg var i uke 13.. og er nå i uker 20+1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...