Gå til innhold

Pasienthotellet på Ullevål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på om noen kan fortelle meg hvordan jeg søker meg dit og når? Er bare 10 uker på vei, men har fått plass på Ullevål. Men står ikke noe mer enn at det blir endelig bekreftet etter ordinær ultralyd. Regner med det er vanlige føden. Men når søker jeg om pasienthotellet? Har noen erfaringer derfra forresten? Er 1.gangs så litt usikker, men tenkte det kunne være fint å kunne ha pappaen der de første dagene også? Håper noen har vært der og vil fortelle litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Du kan ikke vite om du kommer dit før fødselen er over... :) Da må de først sjekke om de har plass (det tror jeg de som regel har). De som har hatt keisersnitt må bli på barsel iallfall en dag eller to før de evt kan flyttes til hotellet. Er det andre komplikasjoner ved fødselen kan det også hende at du må bli på barsel. Husker de styra veldig med at jeg måtte tisse minst 300ml (eller var det 100ml...?) innen en time etter fødsel iallfall, hvis ikke måtte jeg ligge på barsel istedenfor på hotellet... ;)

Lykke til! Det ordner seg helt sikkert :) Husk at om du må bli på barsel så er det gjerne en grunn for det, og da syns du sikkert det er helt greit å bli "dulla" litt ekstra med :) Man er jo mer overlatt til seg selv på hotellet.

Skrevet

Takk for fint svar. Da vet jeg det :o) Føler jeg lurer på alt mulig om dagen, men er sikkert sånn for de fleste av oss 1.gangsere. Da venter jeg bare til jeg har født, og tenker ikke mer på det nå. Er nok av andre ting å sette seg inn i! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...