*gruffalo* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Skal gifte oss i juni. De fleste vet jo allerede datoen og har satt av denne dagen, men når er det vanlig å sende ut innbydelse. Og...er det vanlig at brudepar inviterer, eller foreldre? Før var det vel vanlig at foreldre inviterte, men?? Jeg føler ikke det blir naturlig for oss. Vet foreldrene mine skal være med og betale, vet ikke med hans enda. Men vi har liksom barn sammen, og vært samboere i over 8 år. Så føler det blir litt feil hvis foreldrene våre liksom inviterer til bryllup...
sol2002 Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Det lurer jeg også på, vi skal gifte oss 5 juni, og har faktiskt snakket om å sende ut initasjonene allerede i begynnelsen av februar, da halvparten av gjestene må reise over 30 mil en vei for å komme ditt. Vet ikke hva vi skal skrive i dem enda.
*gruffalo* Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 Da gifter vi oss samme dag:)
sol2002 Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Spennende, lykke til med planleggingen. Hvor langt er dere kommet?
*gruffalo* Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 Vi har bestilt lokale (med mat), kirke, frisør, en til å lage oppsatser/brudebukett o.l. pluss kjøpt kjole:). Jo...og bestilt fotograf. Ellers har jeg begynt å kikke litt ift hvordan jeg vil ha innbydelser, bordkort o.l., dette skal jeg lage selv så regner med jeg kjøper inn til dette i november/desember;) Ellers vet jeg egentlig ikke hvor mye det er å gjøre nå, det meste må vel vente litt til. Må kjøpe klær til ham, men det tar vi etter jul en gang:) Da skal jeg også gå og tilpasse kjolen. Hvor langt har dere komt? Vet ikke om vi har kommet langt eller om vi har gjort lite?!? Føler nå t jeg begynner å få kontroll selv, og det er vel det viktigste, hehe;)
sol2002 Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Synes du har kommet ganske langt, vi har bestilt kirke, lokale, snakket med cateringfirmaet ang mat, min kommende svigerinne skal taes seg av blomstene så jeg har sett litt for å komme med ideer, kjole er også kjøpt. Jeg har blitt anbefalt å tilpasse senest mulig pga at en stresser så mye på slutten at en har en tendens til å gå ned litt. Har funnet ut hvordan jeg skal dekke bordene så jeg er begynt å handle inn så smått. Har funnet ut hvordan bordkortene og sanghefte skal se ut. Vi skal ha det på en litt spesielle plass, som nesten ingen kjenner til, derfor så skal vi trolig lage innbydelsen som en slags reisebrev på dvd, de viktigste tidene/klokkeslette osv skal også være skrevne inne i coveret. Servitørene er også spørt, det samme er forloverne og toastmasteren. Svigerfar er begynt å handle inn alkoholen. Så jeg har kontroll med det som jeg kan gjøre pr dags dato tror jeg.
Studine mevik Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Vi skal gifte oss 29.mai. Jeg håper å få sendt ut innbydelsene i løpet av Januar, men det avhenger av at alt er booket til den tid. Vi også har noen som må reise et godt stykke.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 hei. vi kommer til å sende ut innvitasjoner værtfall et halvt år før.. bor helt øverst i landet å det er ganske dyrt/langt å reise får di som bør sørpå så tenker at d er greit å gi folk litt tid til å se på d. lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Tidlig på nyåret for sommerbrylluper. Mange som bestiller ferie i februar-mars, da er det billig å bestille.
Angelito Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Vanlig å sende ut invitasjoner 2-3 mnd før bryllupet, og hva jeg vet er det vanligste at brudeparet selv sender ut invitasjonene. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå