Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er så utrolig forelska i mannen til en venninne av meg. Nå har det egentlig gått litt for langt, vi driver og ser på hverandre, stryker hverandre når vi går forbi hverandre, klemmer litt ekstra... Hvorfor kan jeg ikke bare være fornøyd med det jeg har? Hva er dette? Er det bare meg? Er det normalt å forelske seg i andre når man er gift? Jeg har så utrolig lyst til å ha sex med denne mannen, blir helt myk i knærne bare jeg ser han...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Det som feiler deg er at du er i ferd med å miste selvkontrollen helt. Små barn mangler evnen til å kontrollere seg, men som voksen er det faktisk forventet at man har det. Skjerp deg, du kommer til å angre og du har allerede gått laaaaangt over streken - men det er ikke forsent og snu.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Men har andre det også sånn som meg, bare at de har bedre selvkontroll?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Du mangler selvrespekt, og er et falskt og patetisk menneske.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Følelsene er vel ikke så lett å rå over, men du utsetter det faktisk i praksis. Det er utrolig dårlig gjort.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Men har dere virkelig aldri følt begjær for en mann dere ikke kan få? Er jeg SÅ uvanlig? Jeg er enig i at jeg er i ferd med å miste kontrollen, og jeg har bestemt meg for å unngå han framover slik at det ikke skal skje noe mer, men er det uvanlig å ha slike følelser som jeg har?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Les innlegget ditt en gang til. Du har jo allerede lagt opp til noe. Tenker du ikke på hva du gjør mot venninnen din? Er du bare opptatt av deg selv og ditt eget begjør? Har du ikke samvittighet og empati med andre? Jo alle kan vel drømme litt en gang i blant, men de fleste klarer å holde fingrene av fatet for å si det sånn. Bli voksen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, jeg skal prøve å bli voksen med ekspressfart. Æsj, nå bare griner jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 En sånn liten ting som dtte kan ødelegge framtiden for hele familien din. tenk på de du. Litt av ei venninne du er! Håper virkelig ikke jeg kjenner deg!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 At du virkelig utsetter mannen din og venninnen din for dette:( Ikke minst barna dine. De får også svi om du "blir tatt". Fy søren altså... får vondt i magen av sånne som deg!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 Det er ikke forsent å snu vet du. Det er vel o.k at du griner, da har du forstått alvoret kanskje. Ønsker deg lykke til jeg og håper at du kan snu situasjonen til noe positiv / konstruktivt i stedenfor å la det utvikle seg. Klem
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 Tror det er ganske mange som får følelser for menn dem ikke kan få. Det er nok derfor dem faller for slike menn, for det er spennende. Jeg har selv vært forelska i en gift mann før. Leenge siden. Men har aldri vist det, eller gjort noe slik som du gjorde HI. Han var ikke særlig tiltrekkende, men jeg tror jeg falt for han for han var gift og derfor forbudt. Slike forbudte følelser er farlige. Er selv gift, og kunne aldri finne på å gjøre det du gjør med mannen til venninna di.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #15 Skrevet 16. oktober 2009 Jo har det på samme måte, og har "tråkket" over streken. Vi holder hender, stryker hverandre, holder tundt, flørter, smiler osv. Sex og kyssing har ikke skjedd. og det er slitsomt å ha det sånn. Forskjellen for med er at hans dame kjenner ikke jeg og han kjenner ikke min mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå