Gå til innhold

- Bekymret, liten baby? -


Linnhost88

Anbefalte innlegg

Var på UL i dagg fikk se jenten min for første gang! <3 Jordmoren sa at alt så bra ut og forklarte godt hva vi så på skjermen. Men da jeg kom hjem og så over bildene mine så jeg at hun bare er 17.2 cm... Alle steder jeg har lest om å være gravid i 19 uke er barnet over 20 cm, også i svangerskapsboken...

 

Noen som vet hvorfor hun er så liten? Hva som fører til slikt? Kan d være noe galt som er oversett?

 

Off, vet jeg kanskje overreagere, men er likevel bekymret. Jeg har da ikke hatt en bebis før og kan ingenting om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som står på de diverse sidene og i graviditetsboken er jo gjennomsnittslengde og vekt. Babyen din kan derfor alikevel ligge innenfor normalen.

 

Dersom babyen hadde vært for liten hadde nok jordmor bemerket dette. De sier jo ifra dersom det er noen avvik også, det er jo det ul er til for!

 

Tror nok du bare kan slappe helt av. Gratulerer med at du venter en liten jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, dem sa jenta våres var mye mindre og satt meg tilbake 1 måned, hehe siden hu var så liten, men kom en 3600kg baby akkurat rundt den første termin .. alt er lungt vennen.. slapp av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...