Gå til innhold

Enda ei uke alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er samboer med to gutter 5 og 6 år. Jeg jobber full stilling og studerer ved siden av. ( 30 studiepoeng).

Vi har ganske trang økonimi. Mannen har vært ei uke på guttetur nå,og i ettermiddag ringte han og fortalte at han blir borte enda ei uke. Han har ferie tilgode,men jeg synes det er mye å bruke 2 av 5 ferieuker på seg selv og ikke sammen med guttene og meg.

Tre kvelder i uka er guttene med fritidsaktiviteter og jeg må kjøre dem. Jeg er er sliten pga en kronisk sykdom,og stress forverrer den. Jeg står opp klokka 6 for å kjøre en på sfo og en til barnehagen. Klokka halv fire drar jeg fra jobb,hener barn på to ulike plasser,handler, lager middag,hjelper til med lekser,ordner klær og gjør husarbeid.

Jeg prøvde å fortelle på en skikkelig måte da han ringte hvordan jeg har det,men han ville ikke høre.

Vi har egentlig IKKE råd til at han bruker 10000 på seg selv. Jeg kan ikke kjøpe meg vintersko denne måneden heller,og regninger hoper seg opp.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir helt paff over hva enkelte finner seg i. Hvor er ryggraden din??

Skrevet

Dette hørtes ikke bra ut! Han er sikkert utro!

Skrevet

Eller så koser han seg rett og slett med kompisene sine, og har ikke lyst til å avslutte ferien med dem riktig ennå. Eller så er det kompisene hans som har klart å overtale han til å være igjen en uke.

Hvorfor må man rope ut utro med engang?

Skrevet

Ikke for å være kjip HI, men jeg tror jeg skjønner mannen din. Det er bedre å være på ferie med kompisene sine, enn å kjede seg hjemme. Barn eller ikke barn....

Skrevet

Synes skikkelig synd på deg, HI, har det slik jeg også. Nå har ikke jeg det så travelt som deg da, men har en mann som stikker på ferie så ofte han kan uten å spørre eller ta hensyn. Syns han burde brydd seg mer om familien sin.

Skrevet

Eneste grunnen til at han oppfører seg så ekkelt mot deg er fo di DU LAR HAM FÅ LOV TIL DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skaff deg litt ryggrad og si i fra. Slikt er ikke akseptabelt og han oppfører seg som en umoden drittunge..

Skrevet

Ikke så rart han gjør som han vil, når han har et kvinnfolk som ikke eier ryggrad, som blir nevnt over her. Og det er vel ikke så rart utroskap blir nevnt om han oppfører seg på denne måten?! Noe er det jo når han prioriterer slik!!

Skrevet

Du sier ikke om han er på jakt eller på sydentur. Han er uansett ikke særlig hensynsfull. Du får sette deg ned med han når han kommer hjem og opplyse han om at dette absolutt ikke er greit for deg. Tror ikke mange damer (eller menn) ville syntes at det var en god prioritering. Hvis han fortsatt ikke forstår det, så ville jeg vel revurdert hele forholdet. Hvis du ikke setter grenser, så vil han vel bare fortsette å leke seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...