Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jaja, vet at mange mener man bør holde seg unna, men jeg kan ikke noe for at jeg er desperat, er psykisk nedbrutt og helt utslitt. Jeg har prøvd ut absolutt alt av de "trygge" kjerringrådene, nå gjenstår bare lakserolje. Sykehuset og jordmoren min nekter å lytte til meg, de vil ikke sette meg i gang.. Mange sier lakserolje kan fungere om man er moden, noe jeg er. Men hvor mye kan jeg ta?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Uff, for et tragisk eksempel av et kvinnemenneske. Du virker jo moden!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Drakk en hel flaske en uke på overtid. Fikk ikke annet resultat enn renneræv og tom tarm. Prøvde en gang til to dager senere med samme resultat.
Dronningen! Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Skjønner godt at sykehuset og jordmoren din nekter å lytte til deg når du er villig til å bruke lakserolje som kan resultere i styrtfødsel og ruptur! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Du må rett og slett være stokk dum!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå