Treningsmamma har født ♥ Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Vi var på legevakten i går og fikk pencillin da han er rød i ørene. Gir stikkpiller med jevne mellomrom da han har mellom 39,5 og 40,3 i feber. Slapp og lite matlyst. Han er ikke seg selv i det hele tatt. Blir litt bekymret da feberen ikke går ned. Den går elvfølgelig noe ned ved stikkpillen men det stiger ganske raskt igjen. Han ble ett år i går. Hvor lenge kan de ha høy feber før man gjør noe? Glad for litt råd her
Gjest ->>- Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Ville ringt legevakten igjen og hørt, siden det er mulig han burde ha en annen type antibiotika om dere ikke har sett noen bedring etter et døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå