Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Har fått de barna jeg skal ha.. Ønsker ikke mensen. Skriv hva som er bra og hva som ikke er bra med den dere vil anbefale meg..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Veldig vanskelig å anbefale et prevansjonsmiddel for det som funker bra for deg kan være drepen for meg.. Jeg reagerer noe voldsomt på det meste, har prøvd p-plaster, p-stav, p-piller, p-ring og alt har vært en flopp Mitt beste tips er faktisk ta vare på pakningvedlegget ( les om bivirkninger) og prøv i maks seks måneder før du evt prøver noe annet.. Da jeg fikk satt in p-staven tok legen pakningsvedlegget og jeg slett ikke bare med blødninger, men hunørsvingnigner, søvnmangel, mangel på apetitt osvosv pga mye forandringer i livet trodde jeg at det kom fra det, men da jeg så paknigsvedlegget skjønte jeg jo med en gang hva det var... Pga dette tok det ni laaaange måneder før jeg fikk tatt den ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå