Gå til innhold

Hva skjer? Jeg blør og blør..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og aner ikke hvorfor..

Hadde mensen forrige uke (den er regelmessig), denne uka har jeg hatt et par dager med litt småblødninger/utflod..

(det hender i ny og ne, bittelitt bare... som etter sex og slik..)

Men,for noen timer siden begynte jeg å blø! Og det skikkelig og!

Helt skremt jeg. På et par timer blødde jeg igjennom o.b'n (de store,rosa), og bindet! Og må skifte hele tiden.

Så mye pleier jeg aldri å blø når jeg har mens engang (selv om jeg syns jeg har kraftig mens og...)

skjønner ingenting, og blir litt urolig. Hva kan det komme av å blø så mye, så plutselig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spontanabort??

Jeg ville ha kontaktet legevakten dersom dette fortsetter utover kvelden. Det høres jo ut som om du kommer til å miste mye blod dersom det ikke stopper snart!

Jeg vet ikke om noe annet enn spontanabort som skaper slike blødninger..

Skrevet

Men, hadde jo mensen forrige uke, kan vel ikke være gravid da?

eller det kan man jo kanskje... hvis det er helt "nytt"..?

Skrevet

ja man kan ha mensen i den første tiden man er gravid. Gjerne en del mindre blødning enn normalt, men uansett en blødning.

Det er nesten bare en lege som kan svare deg med sikkerhet på hvorfor du blør dessverre..

Skrevet

Kreft i underlivet skaper masse blødninger, men det er sikkert ikke det siden du er ung(antar jeg).

Skrevet

Jeg er ikke så veldig ung ;)

(mellom 35 og 40 år )

men, tanken har streifa meg litt...ang kreft (men blør man så masse da? )

Fordi, for mange år siden ,6-7 år, hadde jeg celleforandringer, og frøs bort dem. Men, nå har jeg ikke sjekka meg på 5 år...:(

(vet det er teit! )

er nødt å gjøre det!!!

Men, gruer meg, fordi jeg og har en del vondt nederst i magen. Kan få skikkelig tak noen ganger, slik at jeg hverken kan sitte eller gå. Men, så går jo det over i løpet av en time da. Og kan gå flere uker mellom hver gang...

Skrevet

Dette kan faktisk være helt normalt! Ikke uvanlig å ha uregelmessige blødninger av og til. Har hatt det sånn et par ganger i livet, selv om jeg til vanlig har svært forutsigbar mens, både tidspunkt og mengde. Det var ikke farlig på noen som helst måte, selv om jeg ble skremt av hvor mye det blødde. Legen mente kroppen bare justerte litt. Hos kvinner i fertil alder er det svært sjelden en "uvanlig" blødning er tegn på noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...