Gjest herr og fru strert Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Tok en billigtest (high sensitive fra babyornot) nå, og fikk først hjertet i halsen fordi det ble en tydelig markert strek der gravidstreken skal komme først, men da testen var "ferdig" og tida hadde gått (5 min) var strek nummer 1 borte og bare test-streken var tilbake. Hva skjer?? Det var akkurat som det ble markert en strek idet urinen "gikk forbi" og så ble det ikke noe strek likevel. Testen er garantert negativ nå, men jeg ble litt oppgitt og lurer på om noen andre har opplevd dette? Trodde sikkert jeg var gravid i ca 1 minutt, og skulle ønske det hadde vart litt lenger.. IKM i morgen / søndag
sommerbaby! Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 opplevd det samme jeg og, med de samme testene. jeg har også fått en positiv sånn test, og ikke vært graivd..
Gjest herr og fru strert Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 dumme tester.. Da skal jeg kjøpe en annen slags test på mandag hvis TR ikke kommer som avtalt. Du er gravid er du ikke? Gratulerer:) Hva slags test brukte du?
sommerbaby! Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 trenger ikke være tilfelle for deg da =) får krysse fingrene! jeg brukte billigstrips, 2 stk. og en stav fra billig.tester. fikk opp svake rosa streker.. skal ta en cb når jeg må på do, er fortsatt ikke helt overbevist, hehe... men tusen takk, jeg håper det er noe der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå