Gå til innhold

Hallo, jeg er helt forvirra jeg nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden, fikk vi vårt første barn! Sambo var med på fødselen og var til stor støtte! Helt til ungen kom ut, ungen var nemlig brun.

Ingen av oss er utenlandske, og jeg ANER ikke hvordan ungen min kan være "neger"??

Samboeren min har nå flyttet fra meg, og jeg skjønner ikke hvorfor??

Kan noen hjelpe meg med å finne noen svar? Er helt knust.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, en av dere har nok neger-gener i familien eller så har du vært å truse-sneket med noen andre

Skrevet

DNA...

Gulsott, noen av forfedrene deres som har vært mørke osv. Det kan skje, men frem til jeg leser om dere i avisene, så vil jeg nok tro at noen har hatt sex med noen de ikke burde hatt sex med.... Sorry.

Skrevet

Hahahahahha!!!!

Drittbra!!!!!

Ta en DNA test du så finner du alle de svarene du vil ha..

Skrevet

Truse-sneket- hva er det?

HI.

Skrevet

Å være en truse-snik er å være en som er utro/som har vært utro

Skrevet

Dette har jeg absolutt ingen som helst tro på!

Men du får en A for innsats! ;)

Skrevet

Heheheh, måtte bare prøve meg for å se reaksjonene til folk! :D

Fikk en velskapt HVIT gutt for to måneder siden, og sambo er 100% pappan til nusket :P

Skrevet

De aller fleste barn er forholdsvis lyse i huden når de blir født, selv om de har svarte foreldre. Er foreldrene "negre", så er det mest håret en kan se det på med en gang.

Gulsott kan gi gyllen farge hos nyfødte, og de kan virke ganske så brune av dette. Svart hår er ikke uvanlig hos nyfødte heller, og trenger ikke være hårfargen de får som voksne. Dette har vi selv hatt i familien. De barna blir som regel blonde når de får det "varige" håret sitt.

Jeg vet noen som fikk et mørkt barn som fikk brune øyne, selv om begge foreldrene var blonde og blåøyde nordiske. Grunnen var "gamle" gener med f eks spanjolblod, fra den tiden sjøfarten langs vår kyst var mer i lokalsamfunn. Spanjoler som kom for å selge varer og fiske, og snek seg til litt sengehygge;)

Mitt ene barn var så lys og kort i håret da han var født, at jeg kunne ikke se annet enn dun likt resten av kroppen. Han har i dag svart hår. Og både jeg og faren er vanlig blonde/kommunefarget i håret.

Dere får ta en DNA test, om du vet han er far. Og du ikke har surret andre steder da barnet ble unnfanget;) NAV ordner slikt gratis, om barnefar ikke vil ta på seg farskapet.

Og husk at mørke farger og brune øyne er dominerende i arv og gener, så det slår lett gjennom av den grunn. Dette er grunnen til at det er sjeldnere at svarte foreldre, hvor kanskje der er hvitt i genene fra langt tilbake, får hvite barn. Det er større sjanse for at det motsatte skjer.

Skrevet

hehe, morsom tulletråd HI :) Men fra spøk til revolver, så var min søster mørk/gyllen når hun ble født, pga gulsott;) Mange som luret på om mamma hadde adoptert eller noe, for den andre barnet hennes var jo hvitt som sne med lyst hår og blå øyne:p Så kom jeg og var en salig blanding med lys hud, mørkt hår og blandingsøyneXD Herlig miks. Min lillebror derimot er som snytt ut av nesa på eldstesøster... Rart med det!

Ang dette med resecive gener som kan gjøre utslag er det faktisk fullt mulig for 2 nordiske/hvite mennesker å få et mørkt barn. Og 2 mørke foreldre kan få et lyst barn. Det har skjedd og kommer alltid til å forekomme da menneskerasen stammer fra samme forfar og har blandet seg innad etter at underrasene ble adskilt. Ære være det globale samfunn;) Ingen kan være trygge, plutselig får man en unge som ikke ligner på noen før man ser et bilde av tipp tipp oldefar som søren meg var marrokansk:p

Skrevet

Hehehe! Ja det er ganske artig at det kan bli slik. Tror iallefall de fleste menn ville blitt svæært så skeptiske hvis dama hadde født en "neger" :-p

Ganske forståelig og det da.

"nei jeg har ikke vært utro, det har med gener å gjøre, det KAN skje"- Vet ikke helt om jeg hadde gått på den om jeg var mannen ;D

Skulle ihvertfall fått DNA-papirene på bordet først! :)

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...