sol2002 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Vi har 2 jenter som vi slitter med søvnen på, hun ene er 8 mnd hun andre 7 år, vi har gått på søvngruppe med de, men det har ikke hjulpet på noen av oss, så nå begynner vi å bli litt desperate. Har hørt at fotsone kanskje kan hjelpe, noen som vet? Andre tips mottas også med takk
sol2002 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2009 Dytter denne jeg, er litt desperat, er trett, men slitter med å få foreldre til å hjelpe oss å ha de ei natt, særlig minsten.
tomat15 Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Kan kanskje komme med noen råd angåend yngste;-) Hvordan er det hun sliter med søvnen? Har selv en på 3 år og en på 9,5 mnd. Hadde litt vansker med yngste, men nå går det veldig bra (*banker i bordet*).
sol2002 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 vil ikke ro seg, minsten sovner i 7 tiden om kvelden, men våkner igjen etter 1-2 timer og da er hun helt propell, hun får ikke komme opp, går inn og ut til henne slik vi fikk beskjed på søvngruppa om å gjøre. sovner kanskje etter 2-3 timer, men våkner da igjen etter noen timer, veldig slittende når han jobber sift og vi må til tider ha klokken på 5 og så på 7 for å eldste på skolen. eldst sovner ikke før kanskje nærmere 12, har da vært i seng siden 8.
tomat15 Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Oi, høres utrolig slitsom ut. Vi slet med innsoving, men etter noen dager med pose roet hun seg og fant søvnen uten rugging og byssing og holding og bæring og alt annet vi dreiv med. Våknet mye om natten, men nattavvenning fikset det. Tok ca en uke så var vi kvitt det. Tror kanskje ikke egentlig vi har slitt med søvn egentlig;-) Har bare vært litt late og laget ris til egen bak her i gården. Vet ikke hva jeg skal si. Trist dere ikke har noen som vil avlaste dere. Regner med at dere har prøvd det meste på eldste også. Klistremerker og gaver er vel ikke tingen det heller!?! Har aldri hatt slike søvnvansker som du beskriver, så da har ikke jeg noen tips dessverre. Lykke til, håper det ordner seg for dere!
sol2002 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Takk for det, men jeg heldigvis glad fr at vi slipper å bære/vugge på henne, hun er rett og slett bare i kanon humør etter at hun har sovet litt (som oftest), hun eldste prøver vi det meste av belønnings ideer, men jeg kjenner at jeg er rimelig trøtt og sletten, ser ikke lyst på at jeg skal begynne på jobb igjen mandag 2 november.
sol2002 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2009 inatt prøvde vi med mini på eget rom og ifra kl 22.30 til 8.30 var hun kun våken i toppen 5 min, så i natt fikk jeg sove bedre enn på kjempe lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå