Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Det verste med menn: min erfaring med menn er at det i margen på hver eneste en av dem er en dyp overbevisning om at "Jeg og meg og mitt er det viktigste uansett. Andres behov kommer alltid etter mine egne ønsker, for jeg er viktigst" Selvfølgelig skal man ta vare på seg selv, men det tipper over og blir skikkelig ego. Det beste med menn: at de er så enkle. Det kan forresten være irriterende også, hm. At man vet hvor man har dem, kanskje. Fordi de er litt mer rett fram enn oss damene. Det verste med kvinner: at vi er så sladrete og lite støttende overfor hverandre. Det er en voldsom konkurranse oss kvinner imellom. Det beste med kvinner: at vi er empatiske, forståelsefulle og flinke til å lytte. Litt satt på spissen og generalisert, selvfølgelig. Hva syntes dere?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg synes det verste med kvinner er: "Jeg og meg og mitt er det viktigste uansett. Andres behov kommer alltid etter mine egne ønsker, for jeg er viktigst". Og sladring og baksnakking. Menn? At de er litt enkle og ikke tenker så langt, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Menn er stort sett lete å forstå, en spade er en spade.. Fornøyd vs missfornøyd osvovs.. Menn er ego.. Jeg skal bare/må/vil.. Driter i om det passer resten av verden.. Kvinner er ondsinede mot hverandre, forsvarer sitt "territorium" på de mest finurlige måter og samtidlig skal de være svake. Bra med kvinner.. ehhhhh... Tenker så det knaker her... I have no idee...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå