Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hva gjør dere andre mødre når dere er på buss med 1 - 1,5 åring når de (om de blir) utolmodige? Mini her har en tendens til å bli veldig utolmodig når han sitter fastspent i barnesetet, og blir veldig suttrete. Hva er rett, hva er galt? Ta opp barnet, å ha på fanget for å trøste? Eller tenke på sikkerheten å ha barnet fortsatt i bilstolen og fortsatt være litt grinete? Skal ta buss i et par timer idag sammen med mini på 15 mnd. Når vi har tatt buss tidligere, og mini har blitt utolmodig / suttrete har jeg ikke tatt han ut av bilstolen, da jeg mener sikkerhet først. Men han kan bli umulig å trøste når han sitter der. Tenker litt på hvordan de andre i bussen reagerer. (Ikke at han hylgriner nei, bare suttrer litt)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Sikkerhet først! Kjipt når de er sure,men d kan altid skje noe. Trur alle på bussen vil ta sikkerhet først.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg snakker, synger, peker og maser og prøver å få ham opptatt med noe annet. Ikke alltid det går, men. Av og til gir jeg noe å spise, men helst ikke fordi det blir gris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå