Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Etter fødslen har brystene mine vokst veldig mye, jeg var i utgangs punktet veldig tynn og har nå normalvekt. Gikk fra c til k cup. Når jeg er helt tom for melk så har jeg fått veldig store henge pupper. Om jeg står på alle fire, så når de faktisk gulvet Derimot når de er halv fulle så står de mere ut og henger mindre. Går å grubler litt på å prøve å oppretholde litt produksjon slik at de ser fastere ut, noen andre som har prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har planer om kirurgi, men ønsker å vente til jeg er helt sikker på at jeg ikke vil ha flere barn.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skjønner ikke helt, mener du at du får mindre henge pupper når du har melk? Det kan vel ikke stemme.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Barnet tar jo ingen skade av å få mm, så det er bare å opprettholde produksjonen. Har du k-cup så får du nok innvilga brystreduksjon på flekken.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 ehh, K-Cup? Ja, for det eksisterer.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Eh, k-cup eksisterer ja, selv om jeg antar at det er svært vanskelig å finne en bh med den cup-størreslen. Selv hadde jeg j-cup da jeg amma, og fant faktisk ingen bh som var stor nok!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg var i en butikk med rikt utvalg av undertøy i stockholm. Ekspeditrisen hjalp meg å måle, men hadde likevel ikke bh i riktig størrelse. Har ikke greid å finne noen som passer helt.Det har også resultert i at jeg nesten ikke har brukt bh på over et år, selv når jeg går tur eller er aktiv.
Ranveig R Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe, ja visst eksisterar det. Men du får det ikkje på H&M akkurat. Om du er heldig finn du det i spesialbutikkar som Netty osv, men for ordentleg utvalg må ein ty til netthandel. Mine pupper har vokst frå D til H i løpet av to ammeperiodar, og er er ikkje fornøgd med korleis dei ser ut. Dei er i vegen heile tida og det er tungt for skuldre og nakke å bære på dei. Og eit mareritt å finne bh. Reknar med at eg kan få innvilga brystreduksjon når eg er ferdig med å få barn. Men for å svare på spørsmålet ditt HI: Nei, eg har ikkje prøvd men går ut ifrå at det lar seg gjere til ein viss grad. Men tenker at det må vere frykteleg tungvint i lengden. Korleis har du tenkt å gjennomføre dette i praksis? Begynne å pumpe etter kvart som du kuttar ut ammemåltid til babyen? Då må du nok belage deg på å pumpe mange gongar for dagen etter kvart. For dersom du berre ammar/pumpar eit par gongar i døgnet vil produksjonen gå såpass ned at puppene ikkje blir ordentleg spretne uansett... Nei, eg kjem i alle fall til å gå for operasjon (reduksjon/løft) etter ev. nestemann og håpar på å ende opp på D-cup )
Ranveig R Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 http://www.bravissimo.com/products/lingerie?cup=k Har ikkje prøvd denne nettsida enno, men den ser veldig bra ut og eg har veninner som er kjempefornøgd. Er ikkje så veldig stort utvalg i K-cup men det er i alle fall nokre. Og fine er dei og )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har elektrisk pumpe. Tenkte at jeg skulle tømme de helt før jeg går på jobben. Samt gjøre det samme før jeg skal sove. Om nødvendig kan jeg også gjøre det når jeg kommer hjem, men ikke på jobben.
Ranveig R Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Viss du får tømt ordentleg 3 gongar i døgnet vil eg tru at noko av spretten vil holde seg ja, så får du sjå kor lenge du orkar å holde på. Sjå litt lenger oppe for tips til bh-kjøp, viss du ikkje har sett det )
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #12 Skrevet 17. oktober 2009 Mulig jeg tenker feil, men vil det ikke bli slik?: Du fortsetter produksjonen og får mere sprett, fortsetter å gå med veldig tunge bryster uten bh. Men det vil vel på sikt føre til at de henger mer? Jeg tenker at du kan få mere sprett et års tid, så vil de etter hvert henge helt ned på knærne, i stedet for på magen om du slutter nå. Kanskje tar jeg feil?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #13 Skrevet 17. oktober 2009 K eksisterer. Jeg ble målt til M under min ammeperiode. Startet på B før første barn. Endte på D. Etter andre havnet jeg på F. Dette er etter amming
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #14 Skrevet 18. oktober 2009 Fra B til M er helt ekstremt, ble de hengende mye når du gikk til F?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå