Gå til innhold

Lei av å være gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner sigaretter, vin, usunn mat og brus! Akkurat nå er jeg lei av å være gravid!!

♥ Lite hjertesukk ♥

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, røyk og musserende! nam nam!

Skrevet

JA! Får sånne raptuser innimellom og vil ha kroppen min tilbake

Skrevet

Jeg er ikke gravid lengre, men ammer frøken strøken på 2 mnder. Jeg savner sigaretter, alkohol og LØK i tillegg har jeg ca 29 kg til overs!!!

Skrevet

hmmm visste du ikke at man var gravid i 40 uker ad gangen da eller???

jeg skal være snill så skal jeg ta en røyk for deg, en flaske vin, en skikkelig fet burger, sjokolade og skylle det hele ned med 1,5 liter brus... Litt usikker på hvilken brus da..

Skrevet

Ååååh, jeg vet akkurat hva du mener.. Savner røyk, vin og friheten jeg også..

Skrevet

Jeg er gravid og drikker brus og spiser snop/junk om jeg vil. Hvem sier en ikke kan det? Alt i mengder

Skrevet

Trodde jeg var en hund og at ungen kom ut etter 9 uker. Nå vet jeg bedre, hehe!

Takk for at du junker litt for meg :D

ps. tjukkas-cola er best!

Skrevet

Spiser litt snop, men forsøker å holde meg sunn slik at jeg ikke blir større enn nødvendig og at barnet får den beste næringen

Skrevet

Bomma litt, men du kunne ha vært elefant og vært gravid et helt år..

Du er snart ferdig og tar meg enda mer cola i din ære!

Skrevet

Helt enig! Savner de forbudte tingene som masse kaffe, dårlig stekt biff, oster, salami, spekemat, vin, sigg, sushi (jada vet at noen mener sushi er "ok", men jeg er streng...). Synes det er kjedelig å være gravid og skjønner ikke dem som snakker om gravid-gløden og lykken med en voksende mage, sorry, sikkert provoserende for noen men sånn føler nå jeg det, så det så! Gleder meg veldig til å få en til, er ikke det, men selve graviditeten er ikke noe å trakte etter synes jeg.

Skrevet

Jeg er så enig.. Haaaater å gå gravid men det er jo verdt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...