Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Og hvor store puter kjoepte dere til deres barn? Jenta mi er ett aar naa, og jeg lurer paa hvilken stoerrelse som er mest vanlig. Takker for svar! God helg!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 ehhh...fra dag 1. min sønn har brukt den minste puta fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Min sønn er 20 mnd og har ikke begynt med pute enda.. Han turner når han sover så jeg tror ikke han treffer puta likevell Men jeg hever sengeenden på senga hans da, spesielt når han er forkjølet og tett i nesen, vet jo selv hvor ekkelt det er å ligge uten pute da. Uansett, har tenkt å innføre det straks. Har bare ikke komlet meg på stoffbutikk for å sy trekk til den puta som ligger å venter. Pute anbefaler dem jo ikke til nyfødte så det er iallefall ikke noe stress.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Ok. Takk for svar. Grunnen til at jeg spoer er at jeg vet at man ikke anbefaler puter til nyfoedte pga. den oekte faren for krybbedoed.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Verken 3-åringen eller 2-åringen min bruker pute. Prøvde å introdusere en liten pute til eldste da han fikk stor seng, men han bare kastet den ut av sengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå