Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, jeg er litt kontrollfrik. Det skal jeg innrømme, men jeg synes ikke at det er så mye å be om at mannen hopper i dusjen og skifter klær når han kommer fra jobb som søppelkjører. Svett og ekkel. I stedet breier han seg ut i sofaen, legger beina på bordet og passer på at det stinker skikkelig før han går i dusjen. Jeg har gitt ham beskjed, jeg tror nemlig ikke at han vet hvor ille han lukter, men han gidder ikke å bry seg. Er dette en slik kamp man må sette foten ned på eller overreagerer jeg? Må bare spørre hva andre synes, fordi jeg er litt redd for å virke for masete om filleting.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Enig med deg at han burde hoppe i dysjen... Mener alle mannfolk so har en jobb hvor de bruker så og si hele kroppen og går og svetter hele dagen pga mye jobbing og tung jobbing. og vertfall i tillegg hviss de stinker søppel:P Så bare snakk til han at han kan pelle seg i dysjen med en gang han kommer hjem...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Finner det naturlig å dusje når man lukter
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Hadde jeg vært 2.10, hadde jeg bært han ut for deg med en arm. Du er HELT normal HI.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Hans kommentar når jeg sa at andre var enige med meg "dere vet ikke noe om jobbing eller livet!!!" Nei, huff så fort man glemmer når man er i permisjon. Jaja, får mase litt mer. HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 hehe, man glemmer ikke personlig hygiene selv om man jobber
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Hadde mannen min satt seg ned i møbler når han stinket slik hadde han fått det enkle valget mellom enten å dusje eller komme seg ut igjen!! Ja, det er mulig jeg er streng, men luktet forsvinner jo ikke fra en sofa dersom han setter seg i den hver dag etter jobb. da blir lukten hengende!! Æsj, synes dette er ureinslig gjort av mannen din!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Men dusjer han ikke på jobb før han kommer hjem? merkelig. Jeg kjenner et par som har den jobben , de jobber ikke i samme kommune men det er normalt at de dusjer og skifter til vanlige klær igjen før de forlater jobben
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Jisses, for en gris!!! Har en mann i et litt verre yrke og her dusjes det med en gang han kommer hjem! Det er jo deilig å kunne ta fatt på fritiden sin ren, velduftene og ikke stinkende av andre folk sitt søppel!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er enig med alle her. Men så tenker jeg at han har en fysisk krevende jobb, og kan være temmelig sliten når han kommer hjem. Så å hoppe i dusjen er sikkert ikke akkurat førstepri. når han kommer hjem sliten.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 Eller bare min samboer som dusjer en eller to ganger i uka. Heller vasker han seg ikke nedentil de dagene han ikke dusjer heller. Æsj. Blir lite sex på han for å si det sånn, dusjer han ikke blir det ikke sex heller.. Prøver å få han til å dusje oftere for å si det sånn!!!!!!!!
Dronningen! Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 Usj, han hørtes ut som en slabbedask! Min mann har lært av sin mor at renslighet er en dyd, så han dusjer hver dag etter jobb. (og han er IKKE i en fysisk hard jobb)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #15 Skrevet 16. oktober 2009 Min jobber som lege, har ofte vakter på akuttmottaket. Og han dusjer aldri når han kommer hjem. Er ikke det eklere? Med tanke på alt som finnes av kroppsvæsker, smitte etc. Han stinker ikke da, men jeg synes det er verre
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #16 Skrevet 16. oktober 2009 Enig i at det faktisk er enda eklere at en lege med en slik jobb ikke dusjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå