heisand? Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Kan jeg ta med meg to-åringen i barnehagen rett ved meg selv om han ikke går der? I helger og etter åpningstider tenker jeg på.
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 For å leke etter/utenom åpningstid, ja. Det går helt fint, i hvertfall i kommunale barnehager.
Hikken Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jepp ) Ikke noe problem, bare rydd med dere evt. søppel dere har med inn ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå