♥Madame_Mim♥ Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Er det noen som har noen plasser å anbefale meg å gå på privat UL i Skien eller Porsgrunn? Var på ordinær ultralyd i går, men jm var ikke sikker på kjønn. Fikk bare beskjed om at det mest sannsynligvis var jente. Ønsker en ny ultralyd som enten bekrefter eller avkrefter det hun tror. Det er av praktiske grunner jeg ønsker å vite kjønnet. Fikk plutselig beskjed om at jeg var litt lenger enn jeg trodde og er dermed over halvveis. Synes det er veldig greit å ha alt klart til den lille kommer. Tør ikke handle noe særlig nå som ikke jeg vet sikkert hva jeg får. Blir superglad uansett om det viser seg å faktisk er en jente, eller at dette blir avkreftet og det er en liten gutt der inne! Blir like glad uansett kjønn jeg :-) Håper noen vet om steder. Legg gjerne med erfaringer og priser dersom dere har noen :-)
piranha Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Heisann! Kjenner flere som har vært på ul hos Linn Røyneland på Søsterhjemmet i Porsgrunn, hun er veldig flink og hyggelig:) I tillegg til henne er det også to andre gynekologer der, Trine Fredriksen og Thyra Giæver. Jeg var hos Trine Fredriksen i februar p.g.a en MA, og da var prisen for en vanlig 2d ultralyd ca. 200 kr, de tar også 3d tror jeg. Går selv til Knut Heldaas, som er veldig dyktig, men vet ikke om han tar privat ultralyd.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 ingen fra Grenland her inne eller?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Men du fikk vel en henvisning? Jeg har ingen henvisning så må da betale mer regner jeg med... Synes ikke 3d var så bra jeg. Hadde det på den ordinære hos Maiak i Skien. Hun sa at kjønn var faktisk lettere å se på 2d dersom ikke jeg misforsto. Hvor er søsterhjemmet? er ikke så kjent i p.grunn :-)
piranha Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, jeg hadde ikke henvisning når jeg var på Søsterhjemmet, hadde bestilt time noen uker tidligere av egen uro. Det ligger rett bak Porsgrunn østre kirke, og er et stort gult bygg. De har en egen hjemmeside sosterhjemmet.no, der finner du det du trenger av informasjon;) Kan være lurt å ringe ganske snart, ettersom de kan ha litt ventetid. De tar også ul på kveldstid noen dager i uken, hvis det skulle passe bedre. Kan hende jeg benytter meg av dem denne gangen også, hvis vi ikke ser kjønnet på ordinær ul;) Lykke til!
♥Madame_Mim♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Tusen takk! da prøver jeg det :-) Hadde egentlig tenkt på røntgensenteret på beha, men regner med det er en del dyrere!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Anbefaler Linn Røyneland:) Var der i hele mitt svangerskap,hun er ikke fastlegen min men ringte dit da jeg trodde jeg var gravid og fikk time.Etter det fortsatte jeg bare der:)Hver gang jeg var der(hver måned)fikk jeg se lillegull siden hun har ul apparat der også 3D.Gikk der gratis gjennom hele svangerskapet,fikk også jordmor Hilde som også jobber der.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 kan jeg få det gratis?? Mister nemlig fastlegen min nå i slutten av mnd pga hu skal ut i fødselspermisjon!! Hadde jo vært supert å kunne få se den lille på hver kontroll :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Alle slike svangerskapskontroller er gratis.Betalte ihvert fall ingenting for å gå der:)Hun er jo ikke fastlegen min heller.Da burde høre om du kan gå der i svangerskapstiden din:) Ja,jeg ble kjempeglad for å kunne se han hver gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå