ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Reiser 7. des. til Amadores. Noen som har vært der? Skal bo litt oppi ås-siden (som jeg hörer folk sier er kronglete å gå til, men... ). Hotell Eden. Noen som kjenner til det hotellet? Kan vi regne med varmt vær og badetemp. på denne tiden?
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Er badetemperatur men ikke veldig varmt...Har opplevd regn og mye vind i desember der, så greit å ha med litt "varme" klær(langbukse og tynn jakke). Har også opplevd bare flott vær i desember. Men er vel ikke den beste måneden(vi har vært i slutten av desember da). Kjenner ikke hotellet, men Amadores stranden er kjempeflott=)
mamma 06&09 Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Har vært på Gran Canaria i Desember 3 ganger, og har hatt bra vær hver gang :-) Har ligget på rundt 24 grader i vannet når vi har vært der. Amadores er flott, men har ikke bodd der.
Lykkekløver Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Det er varmt i været, men litt kjølig om kvelden. Ta med langbukser og genser/lett jakke. Det er vel som en norsk sommer på den tiden. Vannet er ikke så veldig varmt, men vi nordmenn greier fint å bade, vi er jo ikke så godt vant, hehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Godt å höre, dere Gleeeeder meg!!! Lest endel "travelrewievers" fra hotellet- for det meste positivt, men endel har opplevd kakkerlakker på rommet :-O og da får jeg aaaaangst.... Men må kanskje regne med sånt i et tropisk klima....
Mammatil4jenter Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har vært 4 ganger på Gran Canaria, men har for det meste vært i Puerto Rico. (Nabobyen til Amadores) Men har vært i Amadores flere ganger, og som nevnt har Amadores en fantastisk strand..som er kusntig lagd, så den er liksom laget perfekt! Det kan være en litt stusselig by,er ikke mye restauranter eller andre fasaliteter,men når man reiser med barn er det vel hotellet som er hoevdbasen stort sett. Kjenner ikke til hotellet, og klimaet er så som så. Var der i jula en gang og da lå det på 22-25 grader og sol mesteparten av tiden,men også noen regnfylte dager. Gran Canaria er genrelt en usikker plass med tanke på klima den årstiden mener jeg,men det hindrer ikke meg i å reise dit gang på gang. Riktig god tur! Kos dere masse, blir nok en herlig ferie!! Er misunnelig..vil på tur selv snart!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2009 TAKK for svar :-) Har vært mye i syden, men aldri på Gran Canaria. Tror jeg har vært preget av ryktet om harry-stempelet. Men da jeg googlet litt, fant jeg ut at Gran Canaria og Egypt var de mest sol-og værsikre stedene i desember. Egypt har vi vræt 3 ganger, så nå ville vi ikke dit igjen. Jo mer jeg leser om GC, jo mer frista blir jeg-og det må jo være en grunn til at folk reiser dit igjen og igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå