sweety72 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg snikker meg inn i 2 trimester. Hvis alt går bra er jeg i 2 trimester på onsdag den 22 okt. Jeg bare lurte på om noen har erfaring med fostermonitor, sett en reklame "Angelsounds fostermonitor" på finn.no der de selger den for 900 kr. Vurderte å kjøpe den. Eller er det noen som ønsker å selge sin babywatcher, er veldig intressert å kjøpe den.
Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Jeg har en angelsounds, og er fornøyd med den. Tror kanskje den er litt enklere enn den du har sett på finn.no, for jeg betalte ca 200 kr inkl frakt fra Ebay. Denne viser ikke antall hjerteslag,det må du telle selv. Har headset som man hører i, men det er plass til 2 headset slik at begge kan høre på en gang. Har funket bra her, hørte hjertelyden med den allerede 9+4. Ønsker ikke å selge min, men anbefaler deg å lete litt på ebay.
Trolleliten Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Vi har babywatcher, fra babywatcher.no Veldig fornøyd med den, selvom den er litt dyrere. Teller hjerteslag og forteller deg hvor du har sterkest hjertelyd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå