Gå til innhold

Har så lyst på en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 jenter..egentlig nok,men savner gutten. Når jeg ser vennene mine med gutten sine,blir jeg "dårlig". Når jeg er på butikken,finner jeg mye tøffe gutteklær. Savner å kjøpe blåe klær. Vært artig med en liten gutt å. Vet ikke helt hva barnefar mener. Han lurer på hvordan de andre har fått til gutt,så trur han har lyst på en gutt han å.

Men man har jo ingen garanti da, sjangsen er vel større for jente, iom vi har mange jenter. Har blitt like glad i jenta da så klart.

Savner mye å gå gravid,magen og liv,men en fødsel,har jeg total angst for,siste fødsel var ett smerte helv. Men klarer ikke slippe tanken,og savnet av en gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fire gutter, og har nok en liten lillalengsel når jeg titter i butikker og ikke minst når jeg og mamma er på jentetur. Lurer på om hvordan det blir når de er voksne:)

Sjansene er temmelig små om du alt har fått fire jenter med samme far:/

Skrevet

Hehe,de med bare gutter føler det vel andre veien.

Kansje han ikke kan få gutt,iom 4 jenter.

Skrevet

Skjønner deg godt, for jeg er overlykkelig over å ha fått begge deler. Sannsynligheten for å få gutt neste gang er vel va 45% når dere har 4 jenter fra før. Vet ikke om jeg hadde turt å satse på en nr 5 om dere bare vil ha gutt:) Men det er jo visse råd som visstnok skal virke. Sex kun på eggløsningsdagen skal visstnok funke. Gjorde det med oss:)

Skrevet

Hmm, ja den har jeg hørt ja,kansje prøve det. Er ikke bare for og få gutt,savner alt. Men regne vel med d blir jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...