Tobarnsmamma!!! Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jaja, så er jeg en av Pergo-gjengen. 1,5 års prøving, en seinabort i uke 14 for snart et år siden, en MA i uke 11 for fire månender siden, forhåpninger, fortvilelser, en tiltrengt prøvepause etter siste abort har jeg altså begynt med Pergo for å se om det er dét som skal til for at kroppen min skal finne et egg som kan stå løpet ut. For meg kjennes det skikkelig radikalt, da jeg aldri hadde trodd jeg skulle trenge hjelp til dette. Vi får se. Jeg er egentlig ganske lei av hele prosjektet, men må vel prøve en stund til. Ønsker fortsatt å bli tobarnsmamma (trodde egentlig at jeg skulle klare minst tre også, men det tror jeg vel ikke lenger), "neste år" et og blir et relativt begrep. Men synes det er mange hindre på veien, og jeg lurer på om jeg skal forsone meg som lykkelig ettbarnsmamma. Tida får vise.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Spennende:-) Jeg ble gravid på min første pergo-kur. Opplevde heller ingen bivirkninger av kuren. El kom litt senere enn det som legen hadde forklart, så det gjelder å stå på fremover. Ønsker deg lykke til:-)
Reise Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Hei, jeg skal i gang med det samme fra torsdag dennne uken. Har også et barn (2,5) fra før. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå