Gå til innhold

Bruker du riktig BH-størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske mange bruker feil BH-størrelse. Og jeg var en av dem. Helt til i går. Da fikk jeg hjelp i en undertøysforretning til å finne BH som passet. Og kjære vene - jeg fikk jo helt nye pupper! Jeg føler meg minst 10 ganger bedre.

Har tidligere tenkt på å ta en reduksjon (om mange år når jeg er ferdig med barn), for de er så altfor store! Men nå, etter å ha funnet en ordentlig BH så tror jeg ikke at jeg kommer til å tenke i de baner, i allefall ikke på mangen år ;) Jeg gikk ned en str i omfang og opp to str i cup - og puppene bare strutter inni der ;)

Så, med fornøyet selvtillitt så oppfordrer jeg DEG til å kjøpe en ordentlig BH hos noen som kan faget sitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Mest sannsynlig har jeg brukt feil størrelse hele livet. Før jeg fikk unge brukte jeg 75c eller b. Da jeg ble ferdig med ammingen passet ikke bh'ene lenger, derfor gikk jeg til en undertøysforetning. Min nye størrelse er 65f, og jeg mener da at jeg ikke har store bryster. De føles ihvertfall ut som det..

Skrevet

Sannsynligvis har nok jeg også brukt feil str bestandig.

Men nå er det andre boller ;) I dag har jeg kjøpt meg litt nytt tøy - og så mye morsommere det var nå når det passer litt bedre og jeg faktisk har noe å vise frem ;) Før så hang de og slang litt mer enn jeg syns var greit :P Nå strutter de som bare det ;)

Skrevet

Hehe, har en BH i rett størrelse, resten er altor store... Har blitt mindre i det siste. Når jeg bruker den som passer føler jeg meg ganske så fint proporsjonert, så hvis jeg noen gang finner meg jobb og tjener litt pæng så skal jeg shoppe vilt på undertøysforretninger! Alle klær utenpå sitter jo så mye bedre med riktig BH under! Hehe, den jeg har blir vasket GANSKE ofte;-D

Skrevet

Ja det gjør jeg, men jeg syns ikke jeg får fine pupper likevel:-( FineRE ja, men langt i fra fine:-(

Skrevet

Jeg har en venninne som jobber i undertøysforretning som har kjøpt til meg, det var jo en verden av forskjell!

Skrevet

Samme erfaring som deg HI. Da jeg gikk i en undertøysforretning og fikk målt, gikk jeg ned 1 str rundt og opp én cup. Det er visst det vanlige.

Anbefaler LaLina på St Hanshaugen. Proff og god service!!!

Skrevet

Jepp, bruker riktig. Fikk meg tilsvarende a-haopplevelse for noen år siden. Det er utrolig hva en god BH gjør med deg :o)

Skrevet

Ja, det er virkelig stor forskjell! Og i allefall fra ammebher - som var litt for små da jeg kjøpte (full spreng), passet ok en stund, men har blitt lurvete og fæle nå på slutten ;) Hehe..

Jeg anbefaler Change - de har store str til ok pris. Og er man med i Club Change får man ofte tilbud ;) Jeg kan fint betale 400kr (minus 33% som jeg fikk denne gangen) for en bra BH! :)

Skrevet

Dessverre ja. Hadde ein liknande opplevelse for eit par år sidan. Problemet mitt når eg veit kva størrelse eg skal ha er at det er utruleg dårleg utvalg, sjølv i spesielbutikkar (LaSenza har utruleg mykje fint til store pupper, men dei går ikkje opp i min str.)

Men no skal eg vere skikkeleg tøff og bestille ein bh på nett (www.bravissimo.com), der har dei utruleg mykje fint.

Skrevet

Ranveig: Jeg har bestilt en del fra Bravissimo og jeg har alltid vært strålende fornøyd! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...