lavendelblomst Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Var innlagt på sykehuset natt til i går, pga vonde kynnere. Fikk målt alt mulig rart, spark, hjerterytme osv.. Men de sjekket også åpning, og det var 2 cm åpning og hodet var langt nede. Jeg burde ha spurt på sykehuset men glemte det. Så jeg spør her. Noen av dere som har gått sånn lenge? Gikk dere over termin? Jeg har 5 uker igjen til termin.
silly08 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg gikk 12 dager over termin sist gang selv om jeg hadde 2 cm åpning fra jeg var 35 uker på vei da de fant ut av det. Så det trenger ikke bety at du føder før tiden.
*1+1=2 små* Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 har desverre ingenting å si for når fødselen går i gang..vil anbefale deg å ta det til etterretning men IKKE som et tegn(ellers blir du bare skuffa). Har gått med 2cm i 4 uker nå
Nory Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Er man annengangsfødende kan man gå med åpning ganske lenge...og at det er helt vanlig....uten at det trenger å være et tegn på at noe er på gang. For oss førstegangsfødende er det derimot et noe sterekere tegn på at noe er på gang. Jeg er i dag 5 dager over termin og fikk i dag beskjed om at jeg ikke hadde noe åpning men at det heller ikke var lukket. At livmorhalsen var noe mykere og sentrert men ikke helt i stilling ennå. Altså...det er på gang men kan fremdeles ta lang tid. De holder alle muligheter åpnem, med andre ord. Like greit å være innstilt på at det tar noen dager så blir ikke ventetiden så lang....
lavendelblomst Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2009 Min første kom 7 uker fortidlig, men da med keisersnitt, men det begynte med premature rier. Så vet ikke om jeg regnes som førstegangsfødene? (vaginalt) De på sykehuset var ikke helt enig om saken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå