Gå til innhold

Uæh litt nervøs her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger nå på obs-post for gravide, med sparketestmåler og alle mulige ledninger...tok meg en lur i dag, og når jeg våknet kom det masse blod! Det har ikke skjedd før, hverken i dette svsk eller forrige, så jeg ble litt nervøs!! Men glad de tok meg på alvor, da, og jeg fikk komme inn på sjekk. Farfar skal hente storebror i bhg, heldigvis - bf er jo i Asia!!!

Rotete innlegg men måtte lufte vettet litt, phew...vet at mange har blødninger hele tiden, men siden jeg ikke har hatt det så ble jeg nok litt stresset. Nøyaktig en mnd til termin i dag, nemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg, jeg merker at jeg mest forventet å bli sendt hjem igjen med beskjed om å roe ned hysteriet...men her blir jeg innlagt til observasjon og greier!! Hjelp!! Skulle egentlig på fest i dag, så storebror var allerede booket på overnatting hos farmor og farfar, heldigvis. Er litt bomull i hodet her nå, gitt...

Skrevet

Nå får du ta deg tid og puste skikkelig godt og finne roen. De kommer ti å ta godt vare på deg og nurket ditt.

Og så kan du oppdatere oss her inne etterhvert.

Masse lykke til og god klem!

Skrevet

da er du heldigvis i trygge hender! Men skjønner at du blir nervøs når det kommer mye blod!

Godt å ha besteforeldre i nærheten når sånne ting inntreffer som kan hjelpe til med de litt større barna:-)

Håper det går fint med deg, og om babyen skulle melde sin ankomst nå, så er det jo ikke noen krise heller - for nå er de jo ferdig utviklet og skal bare vokse seg litt større og sterkere:-)

Lykke til da!

masse gode og varme tanker sendes herved til deg.

Skrevet

Ojda! Det var da måte på å snike i køen ;)

Neida, uff, må jo ha skremt vettet av deg da du våknet. Jøje så glad jeg er for at de tar deg på alvor der oppe og har lagt deg inn... Har de nevnt noe om teorier?

*Klappe på*, dette går så bra så... Men det må jo være skremmende! Når kommer gubben din hjem igjen?

Hold oss oppdatert,vennen...

Skrevet

Takk for trøst damer! Er veldig glad for å kunne lufte meg her inne ja.

Snike i køen, ja du skal bare se på det haha! Ingenting som tyder på det foreløpig i hvert fall. Småjenten- det er nå bekreftet! - herjer vilt i magen etter jeg nå har spist litt skive, og jeg er rolig igjen nå, kjeder meg litt og det er jo et godt tegn. Hehe! Heldigvis hadde jeg iPoden i vesken!! Så skal min søster ta seg en tur opp her med boken min- håper hun kommer snart!

Skjønt jeg må innrømme at en liten del av meg nesten håper hun kommer nå, for jeg er litt redd for at jeg kan komme til å være superbekymret frem til fødselen...jeg vet at hun bør holde seg inne i et par uker til, men jeg kan jo ikke for at tankene løper løpsk ;-)

men ok, her er alt iallefall bra foreløpig, takk igjen for omtanken ladies! xoxo

Skrevet

Oops glemte å svare på det med teorier ja - hun legen som undersøkte meg sa at det KUNNE hende det var et blodkar i skjeden som hadde sprukket, det var visst et stort/hovent blodkar inni der, men hun kunne ikke SE noe definitivt...og på innvendig UL kom en lege til for å se, og da hørte jeg at de snakket om morkaken, de kunne ikke helt se kanten på ene siden eller noe sånt??! Men det gikk litt fort og de sa ingenting om akkurat det til meg. Akkurat da fikk jeg mest inntrykk av at det var pga ultralyden, og ikke pga noe galt, men jeg skal høre m legen igjen hvis jeg ser ham.

BF sitter i Korea med hjertet i halsen stakkar, han skal ikke komme hjem før tiende nov egentlig, men sitter klar til å reise tidligere hvis dette utvikler seg i feil retning heldigvis. :).

Skrevet

Opplevde det samme forrige svskap, og alt gikk bra. Men skremmende når det står på. Nå er du i gode hender og hvis det blir nødvendig og forløse så er babyen din stor og fin og vil klare seg bra!!!

Lykke til!

Skrevet

Gjeeesp...sykehussenger er harde!! Her går det bra, natten var fri for dramatikk. Har blødd mer i dag men det ser ut som mest gammelt blod, og jordmor sa at det var bra. Venter på legen for å høre hva han/hun sier. Alfred koser seg sååå masse hos farmor og farfar, heldigvis!! Så jeg ligger her og leser boken min jeg. Tusen takk igjen for støtten damer! :D

Skrevet

...og nå har jeg fått lov til å reise hjem!! Puh! Har blødd litt hele tiden i dag, men gammelt blod, og de mener at jeg kan ha hatt en liten morkakeløsning med påfølgende blodansamlig og at dette nå tømmer seg gradvis. Så lenge det var mørkt blod, og ikke så mye, så skulle jeg ikke bekymre meg - men jeg skulle ringe med en gang hvis det begynte å komme friskt blod igjen, eller jeg fikk sykdomstegn, ondt noested, eller småpiken ble litt for doven.

Jeg bor ca fem minutters gange fra KK så jeg føler meg jo relativt trygg hjemme også, jeg er heldig sånn, har ikke lang vei! :)

Storebror skal være hos svigers til i morgen, jeg har kjøpt ferdigmiddag på super'n, og nå skal jeg innta sofaen og se resten av "Supernatural" sesong 1 som jeg kjøpte på dvd forrige helg, hehe. Pene unge mender som kjemper imot skumle vesener, det liker vi!

Ha en flott helg damer og takk igjen for støtten. Håper at neste gang jeg må på KK, får jeg treffe småtøsen før jeg reiser hjem igjen! :)

Skrevet

Så godt det går bra med deg! Kos deg med bok og tenk gode tanker :D

Skrevet

Ah,godt med en oppdatering,vennen :) Og godt at alt ser bra ut og du fikk dra hjem...Oooooog godt du bor så nærmt KK just in case...

Kos deg med de pæne mænder og en rolig kveld! Her har murringene sluttet og småen turner som vanlig.... Går sikkert over denne gangen også,tenker jeg. Menmen, har god tid. Kan da lese meg litt mer opp på fødsler,slik at ikke panikken græbber meg når det hele setter i gang ;)

Håper du blir kvitt blod og tull snart slik at du ubekymret kan svangerskape deg vider :)

*Klappe på*

Skrevet

tusen takk froeken og uglemamma!!! her går det i skumle tv-serier og potetgull, nammenam! jeg savner gutten min, snakket med ham i tlf i sted men han hadde det SÅ gøy at han hadde nesten ikke tid til å prate med meg engang, så det var jo bra. :) blør fremdeles men veeeeeldig lite, og mørkebrunt, og regner med det går helt over snart! så får vi satse på at jeg nå holder meg "tett" frem til fødselen. :)

det er vel ikke mange dagene igjen til termin nå uglemamma? håper snart murringene går over i the real thing da! :)

Skrevet

Hehe,skumle serier er de beste (Bortsett fra Black Books,- ikke skummel men uhyre bra! ;P

Er akkurat ferdig med å se Menn som Hater Kvinner,- jøje så bra! :)

Har 6 dager til termin...Hmmm, dvs,- klokken er over midnatt, så 5 dager til termin faktisk... Og det stikker litt her og murrer litt der, men Tigerpote er foran meg med 6- nå 7 dager over, så jeg prøver å skubbe henne inn på føden først ;P

Tror Isa kommer til å savne magen min...I dag badet vi i badekaret sammen, med masse skumbad oppi,- så vi var skikkelig sleipe...Og hun hylte av fryd hver gang hun klatret opp på magen min og rutsjet ned igjen i vannet ;P Den perfekte rutsjebane faktisk ;P Den blir nok litt blautere den rutsjebanen om litt ;P Knis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...