Gå til innhold

Hvor mange barn har du? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite tidsfordriv i dag...kjeder meg.. :)

 

Og hva er evt aldersforskjellen på ungene?

 

Mine 5 unger: snart 11 år

9,5 år

snart 8 år

2 år

1 år

 

Nr 6 kommer i februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jente på 12.5

gutt på 6

og venter nr 3 i april hva som skjer etter det kommer nok an på om jeg nok en gang får svangerskapsforgiftning og om fødselen går greitt... vet min nye samboer ønsker seg mer enn et barn lol

tiden får vise...

Skrevet

Jeg har 4 barn.

 

- 8 år

- 6,5 år

- 4,5 år

- 1,5 år

 

Og nr 5 kommer i februar.

Skrevet

Jeg har 3 barn;

Storebror som nettopp ble 4år,

og tvillinger på 15måneder.

4 mann kommer i slutten av april, beg. av mai ;)

Skrevet

Så moro at det er flere storfamilier.

Jeg har fire barn på 13,9, 5 og 10 mnd og neste( og definitivt siste) kommer i april:)

Jeg satser på 5 gutter ;)

Skrevet

Jeg har 3 barn på 9 år gutt, 8 år gutt og snart 3 år jente. Venter 4. barnet i begynnelsen av mars, vet ikke kjønn enda, men skal på UL den 30.okt:o) Dette blir mitt siste barn:o)

Skrevet

Har 2 gutter på 2år og 7mnd og en på 4år og3mnd og barn nr tre som er "antatt" å være gutt kommer i mars april 2010.

Skrevet

jeg har ei jente på 2.5 år,

en gutt på 9 mnd,

nr 3 (også gutt) kommer i februar:)

Skrevet

Så morsomt at det er så mange med mange barn!!

Lykke til alle sammen!

 

:)

Skrevet

Jente 15

Gutt 8

Gutt 6,5

Ser stygt ut for nr 4...

Skrevet

 

Jeg har:

 

Jente: jan-00 ( 9 år)

 

Gutt: mai-03 ( 6 år)

 

Jente: mars-06 ( 3 år)

 

Min termin med nr 4 er: 08 mars 2010 ( 6 dager før bursdagen til minstejenta ).

Skrevet

1. mann snart 8 år

2. mann har akkurat fyllt 1 år

3. mann ventes i januar.

 

:-)

 

Skrevet

 

1. Gutt des. 00 (snart 9 år)

2. Gutt feb. 04 (5 1/2 år)

3. Ventes i april, spent på å se hvem som gjemmer seg inni magen.

Skrevet

Nr.1 Gutt på 2,5 år

Nr.2 Ligger i magen, kommer i månedsskifte mars/april er planen :)

Skrevet

har 2 jenter fra før.

eldste ble 5 forrige uke og minsten blir 4 om 4uker.

åsså kommer det nå en attpåklatt i april:)

Skrevet

Har ein gutt på 8 år, og ei jente på 4 år.

Venter 3 mann å siste mann ca 16 februar, det er vist en jente:-)

Skrevet

har 2:

jente født januar 2008

jente ventes 23 februar 2010

Skrevet

Til du som venter den sjette; har du tid til å kjede deg? Jeg venter nr 2 i april, og syns jeg har lite fritid.

Jeg har også ei jente født i januar 2008.

Skrevet

Hei.

Har ei jente på 15 mnd fra før, og venter nr to i begynnelsen av april..

Skrevet

Bettyliss: Her er det ikke tid til å kjede seg nei. :))) ha ha

 

Nei jeg skal si deg det at alt har med god planlegging og struktur i hverdagen. Da er det faktisk ikke noe problem med mange barn. En har lite tid til seg selv, men det har vi selv valgt og er vel inneforstått med det.

Det kommer nok en dag da vi kan prioritere oss selv noe mere. :)

 

:) går så fint atte med mange barn.

 

 

 

 

Skrevet

Heia,

Mine barn er:

Jente 6 år

Jente 4 år

Gutt 2 år

 

Nr. 4 kommer i beg. av feb. 2010.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...