♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Et lite tidsfordriv i dag...kjeder meg.. Og hva er evt aldersforskjellen på ungene? Mine 5 unger: snart 11 år 9,5 år snart 8 år 2 år 1 år Nr 6 kommer i februar.
Frk Marge Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 jente på 12.5 gutt på 6 og venter nr 3 i april hva som skjer etter det kommer nok an på om jeg nok en gang får svangerskapsforgiftning og om fødselen går greitt... vet min nye samboer ønsker seg mer enn et barn lol tiden får vise...
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har 4 barn. - 8 år - 6,5 år - 4,5 år - 1,5 år Og nr 5 kommer i februar.
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har 3 barn; Storebror som nettopp ble 4år, og tvillinger på 15måneder. 4 mann kommer i slutten av april, beg. av mai
opsi fødeklar Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Så moro at det er flere storfamilier. Jeg har fire barn på 13,9, 5 og 10 mnd og neste( og definitivt siste) kommer i april:) Jeg satser på 5 gutter
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har 3 barn på 9 år gutt, 8 år gutt og snart 3 år jente. Venter 4. barnet i begynnelsen av mars, vet ikke kjønn enda, men skal på UL den 30.okt:o) Dette blir mitt siste barn:o)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Har 2 gutter på 2år og 7mnd og en på 4år og3mnd og barn nr tre som er "antatt" å være gutt kommer i mars april 2010.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 jeg har ei jente på 2.5 år, en gutt på 9 mnd, nr 3 (også gutt) kommer i februar:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2009 Så morsomt at det er så mange med mange barn!! Lykke til alle sammen!
Vera prøver Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Jente 15 Gutt 8 Gutt 6,5 Ser stygt ut for nr 4...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har: Jente: jan-00 ( 9 år) Gutt: mai-03 ( 6 år) Jente: mars-06 ( 3 år) Min termin med nr 4 er: 08 mars 2010 ( 6 dager før bursdagen til minstejenta ).
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 1. mann snart 8 år 2. mann har akkurat fyllt 1 år 3. mann ventes i januar. :-)
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 1. Gutt des. 00 (snart 9 år) 2. Gutt feb. 04 (5 1/2 år) 3. Ventes i april, spent på å se hvem som gjemmer seg inni magen.
DK+2 Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Nr.1 Gutt på 2,5 år Nr.2 Ligger i magen, kommer i månedsskifte mars/april er planen
snart5_82 Skrevet 17. oktober 2009 #15 Skrevet 17. oktober 2009 har 2 jenter fra før. eldste ble 5 forrige uke og minsten blir 4 om 4uker. åsså kommer det nå en attpåklatt i april:)
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 17. oktober 2009 #16 Skrevet 17. oktober 2009 Har ein gutt på 8 år, og ei jente på 4 år. Venter 3 mann å siste mann ca 16 februar, det er vist en jente:-)
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. oktober 2009 #17 Skrevet 17. oktober 2009 har 2: jente født januar 2008 jente ventes 23 februar 2010
bettyliss Skrevet 17. oktober 2009 #18 Skrevet 17. oktober 2009 Til du som venter den sjette; har du tid til å kjede deg? Jeg venter nr 2 i april, og syns jeg har lite fritid. Jeg har også ei jente født i januar 2008.
stijo Skrevet 17. oktober 2009 #19 Skrevet 17. oktober 2009 Hei. Har ei jente på 15 mnd fra før, og venter nr to i begynnelsen av april..
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 18. oktober 2009 Bettyliss: Her er det ikke tid til å kjede seg nei. )) ha ha Nei jeg skal si deg det at alt har med god planlegging og struktur i hverdagen. Da er det faktisk ikke noe problem med mange barn. En har lite tid til seg selv, men det har vi selv valgt og er vel inneforstått med det. Det kommer nok en dag da vi kan prioritere oss selv noe mere. går så fint atte med mange barn.
Hønemor-til4+spire Skrevet 19. oktober 2009 #21 Skrevet 19. oktober 2009 Heia, Mine barn er: Jente 6 år Jente 4 år Gutt 2 år Nr. 4 kommer i beg. av feb. 2010.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå