lucky_mom Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Det er så vanskelig å finne noe som sitter fint på meg!! Jeg har relativt korte bein, så de fleste bukser blir for lange, og må syes opp. Og nå var det nesten bare tights å finne overalt. Og det føler jeg meg ikke vel i... Kunne tenkt meg noen i stretch med bootcut, men alt er jo smalt nede nå. Noen som har sett noe sånt rundtomkring..? :-)
2smågull Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 jeg hater også det. men jeg måtte krype til korset og begynne med tights jeg også. med en lang topp og støvletter er det ikke så ille. og utrolig godt å gå i
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Samme her.. Feks JC legger opp bukser gratis, hvis du handler der.. sikkert mange andre butikker som gjør det samme
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Signerer jeg også Hater buksehandling til meg selv, og går ikke i tights..
Patetica fåkksi Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg går IKKE i tights uansett hvor kult det er.
Snakkelittmeddeg Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skulle ALDRI ha tights eller sånne store bukser (står helt stille nå hva det heter, de som er vid hele veien og strikk nede) Men nå er det kun det som er i skapet mitt Det er jo så deilig å gå i tights og sånne store bukser =) Hvor de har sånne bukser med bootcut er ikke godt å si, lenge siden jeg har sett det hvertfall..
meg & to små vampyrer Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 jeg har også korte bein. men på jc legger de opp gratis. fant fine dieselbukser der for en uke sideb m litt vidde nederst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå