Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte, og hvor stort er huset/leiligheten?

Hva betaler dere, og er det svart eller hvitt?

Hva gjør vaskehjelpa og hva gjør hun/han ikke av rydding og vasking?

Jeg ønsker meg seriøst vaskehjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

betaler 125 kr og har 3 timer 1 gang i uken.

Skrevet

Hver torsdag og huset er ca 280 kvm

300 kr gangen. Hun er her i 2.5 timer. Det er svart

Vi rydder alt før hun kommer, så alt er tipp topp. Hun rydder ingenting og vasker rundt evt rot.

Hun tørker støv av alle flater og utenpå kjøkken/baderoms innredning + dører. Hun vasker vekk fingermerker på vinduer, støvsuger alle gulv, tepper og møbler og hun vasker alle gulv og bad/do. Normal god helgevask

Det er fantastisk deilig!

Skrevet

Vår vasker annen hver uke i første og andre etasje samt vaskekjelleren. Hun tar resten av kjelleren en gang i måneden. Den uken hun ikke vasker, drar vi over støvsuger og klut selv, det går veldig fort siden det blir grunnrent hver 14.dag.

Huset vårt er kanskje 300 kvm, men vi har store rom og ikke særlig mye tepper, pynt og dill, så det er lett å vaske. Hun bruker ca 4 timer. Vi betaler 120 kr timen svart. Hvis jeg ligger etter med strykingen, stryker hun også klær. Innimellom vasker hun vinduene.

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er en lav pris å betale for å slippe å bruke dyrbar tid på å vaske. Siden vi begge jobber og gutten vår er i barnehage, er det så mye viktigere å være sammen med ham. I tillegg "ser" vi ikke hybelkaninene mer, fordi det kommer noen og tar dem. Da vi ikke hadde vaskedame hadde jeg konstant dårlig samvittighet for at ikke det var rent nok.

Anbefales varmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...