Nikki 75 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Begynner jeg å bli gal, eller er det andre som har opplevd at ting smaker helt rart i svangerskapet? Pizzaen jeg spiser nå smaker sterkt av karri, syns jeg, selv om det ikke er karri i den. Og her om dagen spiste jeg pasta som smakte fisk....
Nikki 75 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2009 Ha ha, det ER visst jeg som begynner å bli gal. Eller senil. Hadde tatt tandoori masala-krydder på pizzaen i stedet for piri piri! Glassene er nesten like, og noen hadde byttet plass på dem! Det var i grunnen en lettelse å finne ut av!
Linnhost88 Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 *ler*! Samboeren lagde deilig kyllingfilet til meg, men fa jeg puttet den i munnen smakte den pølse!... Jeg spurte hva han hadde gjort med den og han ble tydelig fornærmet. Han hadde laget den på vanlig måte Dessuten likte jeg ikke tomat før, men sbegynte å syns d va gråfig godt. Hvitløk som jeg var så glad i før graviditeten, syns jeg smaker boss, så d spiser jeg ikke lengre... :S Pussig
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Mye smaker annerledes synes jeg...Favorittpålegg varierer fra uke til uke.. Men fått dilla på epler og cherry-tomater:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå