Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg begynte på ketolyse for to uker siden...og jeg hadde etter to dager eksrem hodepine...og kvalme..kastet nesten opp...men jeg merker ikke den dag i dag at jeg har gått ned noe som heslt...var ei som sa at kroppen tæret på karbene og slikt..derfor jeg fikk slike bivirkninger,,..stemmr d? og hvorfor går jeg da ikke ned noe? eller kan d hende jeg har gått ned slev om jeg ikke merker d selv? har ikke velt enda skjønner dere..sikkert litt teit men..er ltit sånn imot veiing...vil heller se og kjenne d på kropp og klær:) Ivertfall..kan jg jo skrive hva jeg spiser en dag så kan dere si om d kanskje er noe jeg må forandre på: 2 egg og et par spisskjeer coage cheese+ 3-4 skiver rent kalkun pålegg og majones. 1 egg og en paprika med en halv boks smøreost..tine krem ost. 200 gram kylling strimler eller kjøttdeig,eller biff med masse salat og masse rømme. 2-3 store ss skjeer cottage cheese med kanskje litt bær eller 5-6 skiver kokt skinke+ masse krydder og halv paprika. er d noen som har noe forslag til noe jeg bør sløyfe eller legge til / spise emr av eller noe slikt...?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Og ja..glemte å si at jeg drikker to-tre liter vann hver dag..avhengig av hor akiv jeg har vært og drikker kanskje litt pepsimacx nå og da men er stor sett bare vann elelr te. og jeg pleier å ha to te suketter oppi.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 og d var ikke meningen at d skulle være anonymt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå