Gå til innhold

Vi kjente ordentlig liv igår=)


Babyboy<3

Anbefalte innlegg

Hele dagen igår kjente jeg ikke noe fra han lille, men når vi la oss begynnte han. Jeg kjenner det ikke så sterk,så har aldri sagt noe særlig til barnefar om og be han kjenne enda. Men igår gjorde jeg det for morro skyld, og da sparket barnet to-tre ganger når han hadde lagt hånden på magen=) Det var en ganske deilig opplevelse for oss begge.. Bf ble nok ganske rørt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå slikt er så koselig :-)

 

kunne for første gang i natt kjenne liv når jeg la hånden på magen. Ettersom jeg har livmoren på framsiden av magen, regnet jeg ikke med å få kjenne babyen på en stund. Har bare kjent den når den stanger huet eller sparker til urinblæra. Men i går da jeg la meg var babyen våken og jeg kunen kjenne med hånden, langt nede på magen, at den "sparket" eller hva den gjorde.

 

Bare så synd ikke samboer rakk å kjenne, ettersom han laget nattmat til meg på kjøkkenet.... :-)

 

den sparket i dag tidlig før jeg sto opp også, men det var bare så vidt, kjenner det nok bare med hånden når jeg ligger på rygg.

 

Kanskje det betyr at livmoren er i ferd med å trekke seg oppover? Ønsker helst å føde som normalt og ikke med keisersnitt.

 

Uansett, gratulerer igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig -Gratulerer!!

 

Vi er 18 uker nå og har kjent turning inni magen ei stund. Men her en kveld forrige uke når jeg la meg kunne jeg kjenne tydelig spark mot hånda mi. Pappan har kjent det utenpå tidligere, men nå fikk også jeg oppleve det. Han kom fort å la seg når jeg skreik, og jeg fortsatte å kjenne liv inni der, under hånda hans ei stund utover. Om han kjente da er jeg usikker på...

 

Deilig å endelig være helt 100% sikker på at det er minsten som lager turbulens inni der! Lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 uker.. Jeg trodde først jeg ikke kunne kjenne noe, fordi er jo litt rar følse. kjenner jo ut som om det er langt der inne:P Men kan kjenne det utpå magen nå.. veldig koselig, man blir så mye roligere når man kjenner barnet bevege seg sånn,da vet man at alt er ok forhåpentiligvis=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...