Gå til innhold

Knepp i magen...trodde vannet gikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var gravid gikk vannet etter at jeg hørte et slags knepp i magen, rakk akkurat å løpe på do. I går hørte jeg akkurat den samme lyden. Satt helt stille i sofan da, mens babyen herja og sparka i magen. Men har jo ikke hatt vannavgang da. Noen flere som har hørt denne "lyden"? Kom ikke fra leddene mine, satt jo helt i ro..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lyden har jeg også opplevd. Svatt skikkelig. Er leddene til babyen som knepper. Ikke fali, men ubehagelig. Jeg får skikkelig frysninger.

Skrevet

hører det knepper stadig nå på slutten. hat til og med tilfeldigvis holdt handa over hofta eller noe der det knakk i leddet til babyen mens jeg hørte det. har vent meg til det nå, men var litt ekkelt først..

Skrevet

jeg skrev et lignende innlegg for 2 uker siden. satt helt stille i sofan så sa det "knepp" og jeg trodde vannet skulle gå- alt for tidlig! men det kom ingenting...tenkte jeg herregud hva var det? så skjedde det igjen. akkurat når lillemann snur seg....skikkelig ekkelt å høre på...nå har jeg det daglig- omtrent hver gang han turner der inne (er nå i 33 uke)

aner ikke om det er ledda- pappa mener det er umulig, han er radiograf å sier at fosteret ikke kan lage slike knekkelyder inni magen da de ikke har "bein" enda - at de er myke osv....

men jeg er overbevist om at det er leddene hans!! man hører jo det? er skikkelig guffent...var bekymret tidligere idag, da det er ganske høyt- og litt ubehagelig å høre på.- hvertfall når man ikke vet hva det er ....

men googlet det...er tydeligvis fler enn oss som opplever dette!

Skrevet

Jm min sier at det ikke kommer fra baybyens ledd, men fra magehinnene våre. Vi har mange forskjellige hinner rundt magen, og disse beveger seg mye når vi er gravide, derfor kneppelydene, var hennes teori. Men hun kunne ikke være 100% sikker. Her har det kneppet i ukesvis, og det knepper når jeg bøyer meg for å ha på sokkene;p

Skrevet

jeg hører det også flere ganger om dagen, alltid i forbindelse med at babyen sparker og turner. men håper jo alltid at vannet går... :P

hihi, tigerpote, du er her fremdeles, du og! jeg begynner å lure om lillegutten kanskje har tenkt seg ut først til jul.

Skrevet

Har aldri tenkt på at det kan "kneppe" når vannet går. visste ikke det jeg..men kommer til å tenke på det nå, hehe,,,

Skrevet

Haha, jeg tenkte jeg skulle etterlyse deg om jeg ikke "så" deg i dag.

Jeg driver og sier at hun her har tenkt til å komme på nyttårsaften;)

Jeg har ingen tegn overhodet i dag heller. Enn du, blør du? Jeg blør ingen verdens ting.

Skrevet

jeg blødde litt i går og hadde regelmessige (mase?modnings?)rier i noen timer i går kveld. men så ga det seg og jeg sov. i dag litt brun utflød og regelmessige rier nå hver tiende minutt... men jeg tror ikke helt ennå at det starter.

noe er på gang :-) men det kan fort ta noen dager til. jeg tipper du kommer i gang helt plutselig og får lillejenta ut før meg!!

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke ! Her kan det nok gå leeenge enda. ;)

Men du er nok i gang med noe ja, så herlig å få noen tegn! Jeg tror du går i fødsel om ikke så lenge, det høres slik ut;)

Masse lykke til !:) du må komme med fødselshistorie! Blir artig å lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...