Gå til innhold

Jeg er så glad for at jeg har en av hver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer det aldri at det var ekstra stas at det ble en av hver, men innerst inne jubler jeg for det hver eneste dag når jeg ser på lille godklumpen min:)

Hvorfor kan man ikke innrømme dette uten å bli fordømt? Jeg tørr iallefall ikke si det. Og aller minst til dem som har flere av samme kjønn selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har to jenter. Det var det jeg ønsket meg.

Skrevet

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke har jenter...

Skulle kanskje ha fått en til, men tørr ikke for jeg VIL IKKE ha jente...

Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha jente?

Skrevet

Jeg finner faktisk ingen god grunn, men bare tanken får svetten til å sile...

Hadde det ganske stritt da jeg vokste opp og vil vel ikke at det skal skje igjen...gutter virker mye lettere å ha med å gjøre, selv om det kanskje ikke stemmer i praksis---

Skrevet

Jeg har ærlig talt aldri skjønt dette jeg heller. Hvor det er så hemmelig og fy-fy å ønske seg kjønn, enten man nå ønsker seg begge kjønn eller bare av det ene?

Alle normale oppegående mennesker vet vel at dette bare er et ønske som selvsagt er helt underorndet det at man i det hele tatt kan få barn, ønske om å få friske barn som har det bra (ingen ønsker seg vel et sykt barn selv om man selvsagt blir glad i syke barn også!) og at ønsket bare er et ønske. Man blir jo like glad i barnet uansett hvilket kjønn det har. Det kan i hvertfall jeg skrive under på som ønsket meg begge kjønn og dermed jente med både nr 2 og 3 (og 4) siden førstemann ble gutt. Ble jo akkurat like glade i dem selv om det var gutter som jeg ville blitt om de var jenter :-) Og ja, jeg ER glad for at nr 4 ble jente, fordi da har jeg fått et underordnet ønske om å få barn av begge kjønn oppfylt, men jeg vet av erfaring at jeg ville blitt like glad i vesla om hun var gutt også :-) Har ingen problem med å si dette jeg da og skulle gjerne likt å vite hvorfor noen tenner så veldig på alle plugger over at noen ønsker seg et bestemt kjønn på barna sine?

Skrevet

Er så glad for de jeg har jeg! Jeg har nemlig misten en av det andre kjønnet....

Skrevet

Akkurat det jeg mener Alva. Selvsagt ville jeg blitt like glad i begge om de hadde samme kjønn, men jeg er veldig glad for at jeg fikk begge deler. Burde da være stuerent å si dette?

En annen ting jeg har reagert på her inne er at det virker som det "er lov" å ønske seg gutter, men ikke jenter.

Skrevet

jeg er så glaaaad for henne jeg har jeg ;D

Skrevet

jeg har to jenter og en gutt- Superfornøyd!!! Kunne ikke vært noen av ungene foruten;)

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg bare har jenter! :D

Og alle er så glade for at de har, hurra!

Skrevet

Og jeg er kjempeglad for mine tre jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...