Gå til innhold

KISS - hjelp meg!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ei jente på 2 mnd som er så ufattelig sint! hun gråter, er urolig, sikler, gilper, ligger med hodet til høyre (90% av tiden) beg å bli flat på den ene siden av bakhodet og til tider fordøyelses-problemer.

 

vi ahr prøvd å bytte melk (hun får bare tillegg siden jeg ikke har mulighet til å amme) justert malt-mengden i melken, vippestol med vibrering og musikk :)

 

er det noen andre her med kiss-erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har ikke kiss, men ligger også med hodet kun til den ene siden og gulper masse.

Men han hadde noen små låsninger i nakken og bekkenet som vi er til behandling for.

Bestill time hos fysioerapauten på helsestasjonen med en gang. De finner fort ut om det er noen låsninger.

Vi ble henvist videre til manuellterapaut, og Knotten er mye bedre nå.

 

Men jeg har lest litt om Kiss, så det kan jo høres ut som jenta di har dette. Så bestill time med en gang! Ofte holder det med et par behandlinger.

Noen går også direkte til en kiropraktor eller andre alternative behandlere.

Jo før, jo bedre!

 

Lykke til.

Skrevet

Vil bare si at du trenger ikke henvisning for å bestille time hos manuellterapaut =)

Mini hadde og låsninger i nakken det ble bedre etter et par behandlinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...